Sabtu, 11 Jun 2011

~ the passenger.

assalamualaikum.


the passenger. masa aku dalam perjalanan balik dari The Mines, aku dengan bebudak lain duduk dalam bas dengan suka sukinya. tapi entah macam mana tetiba ada bau busuk menjelma. erk?? aku dah bantai pelik. 


ada several bau yang dikenal pasti dalam hidung kitorang adalah seperti berikut:-


- bau taik


- bau kentut.


- bau budak berak.


dan kitorang rasa nak pengsan dalam bas tu. menunggu masa untuk jihad fi sabilillah. tetiba bas tu berhenti, a few passenger turun and ...


baunya pun hilang. pelikkan?? aku rasa memang ajaib sungguh2 ni. aku rasa tetiba semua menarik nafas lega. haha. aku rasa dari Hell dah bertular ke heaven. amin ~~


" aku rasa passenger tadi ada yang berak la." kata pakis.


" aku rasa pun sama! " aku mengangguk beria-ia.


lain kali nak berak pergi la dalam tandas. ni melepas dalam bas ber air cond. bau macam haram kot!!! aku nak out dulu. hee. aku nak siapkan lab bio. dah la nak kena hantar senin ni. aku still blur on discussion and conclusion. =,='


sadis.


goodnyte peeps. daa ~


p/s
hari ni tak jadi pergi Mid Valley. pergi The Mines je. 

2 ulasan:

Khairi Fakhri berkata...

tu enkau ler tu..orang len sume kene blah baru ilang bau dr kau tu... hahahaha

Nazrul Ashraff berkata...

@keyri ~ apakah ???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...