Ahad, 12 Jun 2011

~ lapar

assalamualaikum.

ahad, 12 Jun 2011. 

rehat, 

aku sebenarnya tengah meregang-regangkan tangan dan berhenti rehat ketika menyiapkan tuto kimia. haha. buat tuto kimia 2 minit, online 2 jam. 

lapar,

aku sebenarnya tengah lapar ni. =,=' huarghh!! nak makan, nak makan, nak makan. kena gerak kat kolej serumpun untuk makan.




sakit tekak,


dah 2 minggu tekak aku gatal macam apa je. memang ada makan ubat segala bagai, tapi tetap stress. dugaan. tekak aku rasa macam nak terkeluar je kekadang. sadis betul =.='



bosan,


apa aku nak buat ea?? ada cadangan ??okbai. memang la ni entry membosankan. zzz

6 ulasan:

Amanie Ashraff berkata...

tdo la bro

k e y r i berkata...

penang tu belambak dok ada kedai mamak, bukak 24 jam pulak tu. ang lapaq ag ka? meh ceq bagi penampo. :P

naz & sya berkata...

@amanie ~ tdo?? haha

naz & sya berkata...

@keyri ~ kentut :p

Bigdaddyz berkata...

faham 2 min dgn 2 jam...keh3

naz & sya berkata...

@big~ haha.. sadis..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...