Selasa, 28 Jun 2011

~ bergembira.

assalamualaikum.



bukan selalu kita jadi gembira. not all the time. aku pun bukanlah 24/7 selalu gelak ketawa walaupun secara luaran, orang selalu nampak aku gelak.

aku bukan robot. aku tahu jugak sedih. tapi aku tak la tunjuk kepada umum yang aku ni penyedih orangya. tu namanya cengeng. dan cengeng tak elok untuk kesihatan. haha. memandai aku je la kan.

hehe. sebenarnya, menangis elok je untuk kesihatan. ye la.orang kata, ( orang la kata, bukan aku kata, jadi kalau salah, jangan salahkan aku.) bila kita menangis automatik kita akan mencuci mata kita. kan bersih sikit!!!

tapi, lebih elok kalau kita bergembira selalu. happiness. kita must show the happiness not sadness! aiyoo. haha. takde sesiapa yang suka bersedih. kannn? tu apa yang aku anggap la. tak tahu la kalau ada satu grup yang suka bersedih. bawak sepanduk ke hulur dan ke hilir sambil menjerit.

kami suka bersedih!

ain't it phatetic??


maka, kesimpulan dia, kita mestilah selalu gembira okey!! kalau nak menangis pun, silalah cari bilik air pastu kau meraung la macam pontianak dalam tu. haha. tapi best je bila kita dapatkan bahu seseorang lalu menangis pada bahu itu.

it's not a gay. and also it's not a crime.

kannn? sekian sesi kita pada kali ini. ;) petang ni aku ada lab kimia pulak. kena cari number of mole pada copper (ii) sulphate. kalau aku tak silap la. aku pun masa tulis lab kimia tu pukul 4 pagi. haha.

happy tuesday semua!

6 ulasan:

Syaza berkata...

Haha, nazrul nazrul. xDD Happy ber-kimia! :D

Amanie Khairunnisa berkata...

haha gay also means happy

Nazrul Ashraff berkata...

@syaza ~ a;ah.. kimia ari ni paling best!

Nazrul Ashraff berkata...

@amanie ~ iiye. aku tahu. hehe.

meema faatimahbag berkata...

nape tgkp gmbar pki kot bagai?
@_@

Nazrul Ashraff berkata...

@bag ~ gambar kelas la! hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...