Khamis, 9 Jun 2011

~ baju melayu dan al jabar.

assalamualaikum.


baju melayu. esok hari jumaat, so aku decide untuk jejak kuliah Al-jabar dengan memakai baju melayu. esok kelas aku start pukul 9 pagi and akan habis dalam pukul 11 macam tu kot! lepas tu kelas sambung pukul 3 petang sampai 6 petang untuk lepak kat tapak Jualan @ Tapak Semaian.


tapi masa lepak kat Tapak Jualan tu sah2 la aku tak pakai baju melayu. tu namanya mencemar duli. baik aku pakai traksuit, topi oranje and baju sukan. baru bergaya! haha. 


esok bebudak lelaki kuliah 4 buat rombongan cik kiah kot pakai baju melayu segala bagai sambil pakai samping and tanjak macam nak pergi nikah! pewitttt! haha. and bebudak pompuan pakai baju kurung dengan kain batik segala bagai lepas tu letak kain batik kat kepala.


kah kah kah. imaginasi melampau doe aku ni!! sekarang aku tengah online kat bilik pakis kejap sambil belajar fizik sebab lab report fizik kena hantar esok. aku sepatah haram keliru dengan soalan nombor 3 experiment 1 yang ada kaitan dengan experiment 2,3,4,6.


zzzz. korang pun tak paham kan aku cakap apa? aku pun tak paham aku cakap apa. haha. malam ni totally blur. yes! *angguk kepala berkali-kali* dengan yakin aku cakap yang aku blur malam ni. sekarang aku tengah berbalas-balas komen dengan si Zamir and Izudean kat facebook. dorang ni bekas ASper. aku sekarang ni budak ASper.


so paper hal, aku tanya je kat bebudak ni. haha. bagus!! aku nak chow dulu la. nak hadap lab fizik sebelum aku blur and tak paham apa dorang bincang nanti. bye peeps. <-- betul ke aku eja?


haha. * kenapa aku banyak gelak ni?* have a nice day! 


Quote of the day!


I hope everyone is happy when they look at moon tonight because this is what we call as a eternal happiness. 


goodnight!

8 ulasan:

Amanie Khairunnisa berkata...

haha selamat berjaya hendaknye

p/s : you got that right on 'peeps' :)

Nazrul Ashraff berkata...

@amanie ~ thnks!

Khairi Fakhri berkata...

UNTUNGLA BUDAK PANDAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII =.=

hamzah ian berkata...

gud luck

Ain Shdn berkata...

luck good!

Nazrul Ashraff berkata...

@keyri ~ apakah???

Nazrul Ashraff berkata...

@hamzah ~ hoho. terima kasih!

Nazrul Ashraff berkata...

@bulat ~ apesal terbalik? haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...