Jumaat, 22 April 2011

~ ini belog perkongsian.

assalamualaikum.


tadi ada budak tanya kat shoutbox, dia tanya,


"mana belog The Lady? nak follow macam mana?"


and aku. erk what? haha. nama belog ini ialah The Lady & Mr Vampire. belog ini ialah belog perkongsian dengan aku (Inche Vampire) dan bestie aku (The Lady). 


mesti korang pandang pelik and angkat kening double jerk dua kali. heh. jangan la rasa pelik or what sebab belog ini sememangnya berkongsi. so, ada dua orang yang handle belog ini even aku rasa hampir 4 atau 5 orang tahu email and password belog terchenta ni. heh.


siapakah The Lady? kenapa aku berkongsi belog dengan dia? mengapa? eceh wah! banyak sungguh pertanyaan daripada korang ye. meh aku story sikit.



nama dia : syaza athirah hamzah.

heh, kiranya dia ni partner founder belog ni la. 

kenapa aku dengan dia kongsi belog?

sebab dia seorang yang coolio dan otak gila2 macam aku. haha. perghh, bajet puji diri sendiri pulak aku ni. dolu2, aku dengan dia ada tulis novel and cerpen.

heh, nama novel aku Crazy Little Thing Call Love and dia pulak tulis It's Complicated. untuk cerpen pulak, aku tulis Friends Forever. dia pulak tulis, Friendship Sweater. 

kiranya, dah minat sama tu, maka tumbuh la belog pengarang limpa mulut hidung terchenta ni. heh.

dah paham?

adakah berkongsi belog, rasa aneh?

aku tak rasa aneh. aku rasa cool je. rasa macam blogger2 lain berblogging. aku tak rasa aku je yang berblogging dengan berkongsi belog. aku rasa ada je a few blogger yang berkongsi belog cuma, ye la, terlampau sedikit dan menjadi minoriti dalam dunia belog.

so, jangan la rasa aneh ok!


say hello to us! this is our belog and this is our territory 

have a nice day!

siapa2 nak join segmen : blogger di zaman sekolah, klik sini
@segmen

siapa2 yang nak join contest KAMI FOTOGENIK, klik sini
@contest

dan selepas ini, kita akan berbincang mengenai blogger yang menjelikkan dan berlagak serta tidak boleh terima nasihat. 

urgh, please, jangan jadi blogger seperti di atas ok! entri tu maybe aku buat after aku balik dari mengajar which is pukul 10.30 malam. 

bai!



2 ulasan:

Atiqah Safian berkata...

Cool! Mesti macam-macam entry korang post! :D

Nazrul Ashraff berkata...

@ummu ~ differences itu penting :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...