Jumaat, 22 April 2011

~ shat & cik atiqah shaharin punya zaman sekolah.

assalamualaikum.


okies. semalam aku tak update segmen. heh. sorry ok and markah untuk contest pun akan aku ambik pada hari ni. dah berkapang contest tu, tunggu tarikh nak wassalam je 1 mei 2011 nanti. 


ok, we continue our segmen : blogger di zaman sekolah.


ini warkah dari shat.


nama kelas 


: 5 Amanah.


pernah crush?


: aku tak layan crush2 ni masa sekolah. sekolah agama kot!


gambar!





actually, nama sekolah dia ialah sekolah menengah kebangsaan agama durian guling. heh, wanna know more, klik here
@shat


surat cinta dari Atiqh Shaharin.


nama kelas 


: 5 abrar.


pernah crush?


: sekolah perempuan! takde crush2.


gambar.





ooo. dia takde gambar masa kat sekolah and gantikan with other pic. ni gambar kat matrik. :)


selebihnya, di sini
@atiqah.


okies. up to date with these first, blogger2 yang masuk segmen : blogger di zaman sekolah, aku ada letakkan senarai nama di sidebar! tapi bukan semua, ikut turutan ok! heh.


sila sabar, ok bai.



siapa2 nak join segmen : blogger di zaman sekolah, klik sini
@segmen

siapa2 yang nak join contest KAMI FOTOGENIK, klik sini
@contest

ouh lupa pulak. boleh tak korang right klik kat sini and tekan butang like, tu je! hee. siapa tak buat, aku kasi penampo sepuluh belas. bwahaha.


2 ulasan:

Cik Atiqah Shaharin berkata...

surat cinta?haha. thanx ye (:

Nazrul Ashraff berkata...

@atiqah ~ u r wc :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...