Rabu, 30 Mac 2011

~ Mr Vampire wanna be photogenic also.

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


wiii. heya guys. entry di malam hari and entry kedua untuk hari ini. heh. wakaka, sangat la entry aku pada hari ini. 2 je??!! selalu aku buat 10 entry. =,=


takpe la, asalkan ada entry. heh, k, straight to the topic. as yang korang tahu, aku ada buat contest, KAMI FOTOGENIK right? wakaka, siapa nak join contest, boleh klik kat sidebar. sila la klik ye dengan senang hati. ;)


aku juga dah post apa itu maksud fotogenik mengikut tafsiran The Lady and apa hadiah untuk contest. so, pagi tadi, aku dengan The Lady jejalan dekat JJ Bukit Tinggi and kitorang decide untuk tengok cerita Battle Los Angeles. hee,


movie tu chapter lain aku cerita. after tengok wayang, kitorang decide untuk take a few picture. ha-ha. mana tahu ada ke peminat aku yang nak tengok macam mana Mr Vampire nak pose. mua haha. The Lady jadi photographer je hari ni sebab dia malu sikit hari ni.


aku pun tak tahu kenapa. aneh =,=


so, let's layan a few picture ok. ;)) tapi ada je gambar the Lady!


heh, aku tak intai dia ok! wakaka. i'm not pervert! i'm normal :)

sometime dia nak jadi budak kecik jugak! haha. macam nak gila kitorang pose kat benda alah ni. jakun sangat bila jumpa =,=

and aku pun nak jugak !!! :) bwa haha. adakah kami ni tak matang? hee

smile!!! ;)) dekat dengan food court. masa ni baru lepas leoak popular. wahhh! need lunch that time and our stomach start nyanyi2 lagu keroncong. heh.

wakaka, aku tak tahu kenapa dia pose macam tu. sila tanya kepada empunya badan ok! wakaka. and dont forget about her shoes! kasut mahal tu weh! wahaha. 

it's PLKN shoes je. lalalala.

aku memang la lone ranger. =,= sadisnya. takde sesapa pedulikan aku ;(

wakakaka.. i'm not pervert ! ;)

haha. ye,ye.ye. saya tahu KAMI memang tak fotogenik. siapa gelak, aku sebat sesorang! hee. k la. tadi masa aku beli hadiah untuk hadiah nombor 2 & 3, aku jumpa seorang blogger. wakakaka

memang syiok la. k la, nak chow dulu. papai. :)




2 ulasan:

cik chopu berkata...

haha benda tu bukan yang dalam bob the builder tu ke?

Nazrul Ashraff berkata...

@cik ~ eh? ye ke? haha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...