Khamis, 31 Mac 2011

~ The Lady & Inche Vampire tengok wayang.

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


heya ! almost 12.30 am! heh. pagi tadi tengok wayang dengan The Lady. macam yang aku cakap banyak kali kat before entry sampai korang rasa muak mendengarnya, aku dengan Sya tengok cerita Battle Los Angeles.


to me la. bwa haha, bukan ceritanya tak best, oookey je. tapi so-so je la. huh. maybe masa tu entah macam mana aku boleh sakit kepala tiba2. lucky masa tu dalam wayang ada 10,,12 orang je. wakaka, ye la. kitorang tengok yang pukul 11.10 am punya. 


semua orang kerja =,= memang sah2 la wayang tu tak ramai orang. bila aku dah sakit kepala tu, aku pindah dari seat tengah ke seat belakang sikit. tak tahan oo sakit kepala tu. last2 aku tidur. kroh kroh kroh. wakaka


laaa, not la tidur 30 minit, aku just tidur in 5 minutes masa komander dia banyak pot pet pot pet samothin yang aku blur. this story, uuu. memang la banyak benda yang mendebarkan. rasa takut tu memang ada la. lagi2 masa nak hadap alien sesorang.


wiii, memang banyak kan cerita Alien yang serang bumi? tak sangka bumi ni pemes di alam semesta. heh. 


after tengok wayang, we decide untuk MAKAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! so, kitorang gerak ke food court. oh, before that, kitorang solat zuhur dulu ;)


ni lunch aku :)

yum3x. kalau cik epal nampak, mesti dia lahap sampai habis =,=

ni pulak the lady punya lunch. ooo my. baru aku teringat yang aku belum makan malam lagi =,=

lapar la pulak. huu. nak makan, nak makan. taapi before that, aku kena tolong someone. ;) dia kata dia nak buat belog. hee.. hope aku boleh tolong dia survive dalam dunia belog yang ganas ni. wakakaka.

chow dulu ! jangan  lupa join contest! psst, ley je tengok kat sidebar tu ;)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...