Khamis, 17 Februari 2011

~belog review. KiwiKiwi & Cempaka punya cilita.

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


malam ni, aku nak buat review belog. belog2 yang aku follow sekian2 masa. hee, aku tak follow belog orang smeberono semberono. aku follow belog yang best and catcy catchy dipandangan mata aku. get it? so, jangan lah korang tulis kat shoutbox aku.


I follow you, follow me back.


puih,puih aku bagi. aku dah tulis denga dengan jelas, nyata & terang sampai nampak bulu kaki bahawa jangan dipaksa untuk memfollow belog seseorang itu. aku ada nyatakan dekat entry ni.


@I Love you & You Must Love Me Back.

so, sila lah baca untuk penjelasan lebih lanjut. buat je right klik. nak copy paste pong boleh. pastu korang jawab sendiri dengan Allah kat padang mahsyar nanti. :p


back to the topic.


KiwiKiwi & Cempaka.


kedua-duanya adalah blogger yang cool habisan. even diorang takde follower beribu-ribu lemon, namun tu tak menunjukkan yang diorang bukanlah belog picisan. aku follow dua-dua belog ni before aku spm.


choy! release tension bila aku bukak belog kiwikiwi ni. sangat santai. aku suka entry dia pasal ni.


@cempaka gi-la.


again! boleh buat right klik je. sumpah aku cakap, sangat kelakar habisan. dalam entry tu, dia kutuk cempaka. haha, aku yang nak hadap exam, terus hilang apa yang aku dah belajar sebab tak tahan gelak guling2. :))


and sebagai balasan kepada entry tu, aku bukak belog cempaka and aku suka entry dia pasal ni.


@umie aida's open house.


kedua-dua belog ni, khas aku terbangkan dari India and if not mistaken diorang amik medic. aku hope sangat korang boleh baca and rasa feelong bila tercampak kat tengah2 india sebab study medic. sangat syooook!!! feeling habis.


@kiwikiwi
@cempaka

have a nice day! hope korang enjoy hadap kedua-dua belog yang aku follow ni. hee.


kalau tak nak follow, ni aku bagi entry2 menarik dari belog diorang.


@lembu India
@my 3rd language



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...