Khamis, 30 Disember 2010

~ 5 girls part ii.

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.

semalam aku ada buat entry pasal 5 girls yang memang cun habisan. dah entry pun 5 girls @ 5 orang gadis. tapi semalam aku letak 2 girls je @ 2 orang gadis. and today, aku akan choose 2 more girls yang aku dah temu ramah. haha. well, biar aku ulang balik, well, they are really awesome and cun tahap habisan. let's know them.

third girl~
is she chinese? nope, she's malay.
 name~ nur syuhaddah binti maana ( seriously tak tahu pulak ada double D )


nick name ~syud @ oren @ adek @ syu ( well, aku selalu panggil dia syud, ada orang panggil dia oren sebab dia gila + addicted dekat semua benda yang warna oren. haha. tak paham aku)


e-mail~ pencinte_orienge@yahoo.com ( see!! dia punya email pun ada perkataan orange. haha,  no doubt la )


address~rantau panjang, haji othman baru, klang


status~ in a relationship. ( yang ni aku tak sempat nak tanya dia sebab kedit aku dah macam-macam segan nak hidup lagi )


hobi~ like to go shopping , karaoke, bowling. ( selalu lepak jJ, kP , aku dah hafal,hehe)


artis kesukaan ~ bruno mars. (and she said~she's really adore him! well, bruno mars memang gempak siot!!)


lagu kesukaan ~ just the way you are. ( this song memang gempak gilak!! )










her bestie.


well, dia pakai sari~ runway competition.
and she loves bowling. u can see that.
 to syud~ heya girl, haha. aku kenal dengan kau pun masa form 5 ni. kan? kan? kan? haha. before that macam buat bodoh je. by the way~good luck with spm result and see ya kat mana-mana. hehe.


we move to the next gegurl.
err, haha. yes, dia suka pergi zoo. i guess so. hee..
 mari kita buat sesi suai kenal dengan dia.


name~ siti khadijah binti zuhri


nick name~kathy ( meow, meow,meow, haha. and she's owner of kambing too!!)


e-mail ~ codymody93@yahoo.com ( how about speedmart?? hehe,)


birthday ~ 12 april 1993 


address~ teluk kapas, rantau panjang, klang


status ~ single. ( hee,, siapa-siapa yang berminat? peluang masih terbuka.)


hobi ~tidak dinyatakan ( tapi aku rasa dia suka jejalan and facebooking. kan ? haha. entah, aku main tibai je. opss.lupa, and karaoke too)


artis kesukaan ~ taylor swift. ( well, she's pretty too, haha. )


lagu kesukaan ~ enchanted 
kt jJ.

kat park!!!

kat klang executive club








to kathy ~heya girl, haha. lama tak lepak sama-sama. miss the moment together gether !!! gud luck for your spm. wei!!! kedai p cer?? haha..






Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...