Jumaat, 31 Disember 2010

~bye2 2010 and here I come 2011.

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.

assalamualaikum

well, entry ni~entry yang sedih? hehe. boleh la jugak kot. 2010. hmm. tahun akhir aku sebagai pelajar. tahun akhir aku bersuka suki kat sekolah and bergosip tak ingat dunia. heya. that's me. yeay! i do love gossip. haha. well, dah kata wartawan kelas 5 sains kan. 

 

well, aku dah tak boleh buat benda bodoh ni lagi. heh, takkanlah aku nak lompat-lompat macam ni bila jumpa diorang or bila buat reunion? haha, tu aku akan pertimbangkan balik sebab lompat-lompat ni best tau.=)
tahun 2010 memang tahun yang boleh aku katakan err, mimpi ngeri?

sebabnya? aku secara innocent entah macam mana boleh je head prefect>> gulp. oookie. bukan aku nak sangat that position but if cikgu-cikgu & pengetua trust aku boleh bawak that position then aku pun angkut ke hulu ke hilir that jawatan dari february 2010 - november 2010.






yes! pada mulanya, it's so ngeri la. heh, but when bulan-bulan berganti bulan, lama-lama aku boleh make it that jawatan. k, stop that story. and tahun 2010 is spm year. i mean, big moment for that born in 1993. spm is killin me. well, boleh aku kira kadang-kadang aku tidur 5,6 jam je sehari. kalau dah ngantuk sangat aku tidur je dalam kelas. haha. selalu je kena sindir bila tidur dalam kelas.

" malam tadi bagi anak minum susu ye?"

erk? haha. aku dah putus fius. memang kenangan terindah. pasni memang aku dah tak dengar ayat like that lagi. will miss that moment.=)




they are my best friend and takde orang boleh ganti. selalu kita hang out sesama and perhabis duit melepak sana sini. haha. but that is important. kitorang will kenang and ikat ketat-ketat that moment dalam otak kitorang.












gambar2 hari koop 2010.

heh, kami2 memang ceria and always do activity together gether sampaikan ada budak pernah tanya dekat miss zaifa.

" korang ( 5 sains ) selalu buat aktiviti sama-sama kan? kenapa ea?"

kenapa? emm, entah. aku pun tak tahu nak jawab apa kalau same question datang bergolek-golek kat aku.









gambar2 hari kantin 2010.
kalau nak godek-godek kat fb aku tu, memang banyak gambar dengan kengkawan. too many. lagipun, as aku cakap kan, kitorang suka buat aktiviti suka suki sana sini. and when do activity~tak lengkap kalau takde my best friend. klik klik klik, kamera.

















aktiviti dekat tasik bukit raja 2010.

heh, kita-kita sangat rowk, lepak je bawak kamera, laptop kat sekolah even jenayah kat sekolah tu dah macam juvana je. hehe. by the way~ miss moment kat tasik even sekejap je. kan? kan? kan?lagi-lagi masa kita buat session fotografi untuk majalah. amboi korang, posing gila dekat padang sekolah terchenta tu. haha. masa untuk posing walaupun masa tu tinggal berapa bulan je nak trial cuak? siapa nak fikir cuak tak cuak untuk spm bila kamera depan mata. haha. get ready. one two three.. say cheese.. =)























well, kebanyakan gambar-gambar kita, semuanya ambik gambar ramai-ramai. that's show coolness and superb.. love yow!!



























aku rasa anda-anda sekalian is da best.hee. muah muah muah. love the memory. =) and this party after spm.. memang syiok.








may allah bless us always. =)~~




aku suka lepak dengan korang. hope our memory tak rosak and always remember zaman kita gosip, lepak, berpoya-poya and nyanyi dalam kelas. and tak lupa zaman kita tidur dalam kelas ramai-ramai, share new news & others.

kave down~gud bye 5 sc. i love u, 2010. and 2011,  hope u will nice to me. hehe. =)
akhir nukilan 2010. nazrul ashraff.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...