Rabu, 29 Disember 2010

~ 5 girls. watch it out.

p/s have a nice day everyone. may allah bless us. wink wink wink.

assalamualaikum.


dah lama aku nak buat entry ni, tapi lupa je and more kepada takde masa sebenarnya. haha. well, anda-anda sekalian baca and decide. actually, i really adore them. opps!! haha. they really hot damn gorgeous for me. and this 5 girls is suit for that place. 

well, wanna know them better? helllo, that's why i make this entry. i wanna intro them to all of you and also if don't mind to whole world. haha. k, maybe that ayat terlebih poyo. whatever.~ and aku pun dengan hebatnya menemu ramah mereka-mereka ni~

and tadaa! first girl.
gambar masa kecik.









 let's kita buat sesi kenal-kenal dengan dia. hehe.


name~normyzatul akmal binti abdul malik ( masa aku dapat tahu nama dia akmal~second name~aku terkejut gak, haha, guy's name,pape je la)

nick name~myza @ amoi. (aku panggil dia myza but heh, no wonder la orang panggil dia amoi, she's mix, gagaga,)

e-mail~www.fiza_93@yahoo.com. ( bila aku tahu dia punya email, heh, aku pelik jugak, fiza? sure ada kenangan. entah~)

birthday~ 7 disember 1993. ( aku memang dah hafal la, haha)

address~seksyen 7, kajang,selangor.


status~ open relationship???? ( make me wonder who the lucky one, hee)

hobi~membaca ( aku tahu dia suka baca pts) & mendengar muzik ( haha, aku pernah suruh dia tidur sambil pakai earphone~bila bangun~hampir jadi pekak, ngee,sory myza!!)


artis kesukaan~ maher zain ( siapa tak suka lagu dia, best gila kot!!) and artis korean. ( well known la benda ni,,)


lagu kesukaan~soom ( beast )














she's kinda cute right? haha. budak-budak semashur.
to myza~ heya girl, good luck for your spm result. wink wink wink. may allah bless u. online je ye kamu. kata nak belajar memasak!! haha.



second girl.

girl with guitar, let's check it out!!


name~sufiah binti sazli ( mula-mula aku ingat sofia, haha,)

nick name~ peah @ sofie ( heya girl, miss kebaya tak nak letak ke?? kih kih kih.k, chill) 

e-mail~sufiahsazli@hotmail.com
blog~sufiahsazli.blogspot.com ( i had read ur blog gegurl!! nice.)

birtday~19 june 1996 ( haha, k, dia baru 14 and few day~15, meanin is pmr>>)

address~shah alam. ( gila kedekut bagi alamat. haha)


status~in realtionship ( haha, kalau nak tahu, korang boleh visit dia punya blog~~hee)

hobi~ buat lagu ( haha, tunggu her song btw, tapi jangan bawak bencana alam pulak. haha)

artis kesukaan~demi lovato ( well, dulu aku pun minat dia before minat aku tu bertukar kepada Selena Gomez, haha,cun3x, ) 

lagu kesukaan~ gotta find you
 











 
with germany guy~simon brost

well, she's kinda active sometimes. haha.



 to sofia ( even sufiah sepatutnya, haha)~ heya girl, gud luck next year with pmr. jangan buat experiment gila lagi,nanti masuk berita pulak. haha. tak pasal-pasal blog i famous sebab ada buat interview pasal u, hehe.






even aku ada mention 5 girls, malas pulak nak buat banyak-banyak, haha. hari ni aku letak 2 girl dulu and next day~if aku rajin la, aku letak the rest of them. dadadada.

kave down~12.00 pm.

2 ulasan:

sufiah berkata...

ohohohoh... good job!! hahah!!

Nazrul Ashraff berkata...

wah2 kamu. cepat sungguh komen. haha.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...