Selasa, 30 Julai 2013

Pacific Rim. and stupid of Atlantic Rim

assalamualaikum dan selamat petang.

baru-baru ni memang hot la cerita yang satu ni. this is Pacific Rim. aku memang gian dan memang nak tengok Pacific Rim lama dulu. dari last year agaknya bila tengok Trailer dekat youtube and iklan dekat panggung sebelum movie start. so, here we go, as usual, aku tengok wayang, tengok Pacific Rim alone by myself. aku tengok kat Setia City Mall. :)

as usual, aku usha-usha dulu komen trailer kat Youtube tu. ada yang kata quite okay. ada yang kata super best! ada yang kata, hemm, biasa-biasa je. too much CGI. to me, Pacific Rim is super duppa awesome! eventhough this story macam Power rangers sikit, eventhough this story macam Transformers sikit, eventhough, this story ada resaksa macam cerita Ultraman, but who cares, Pacific Rim is super coolio.


meet me. Hai. my name is Kaiju. Kaiju Level 3. I'm not raksasa from Ultraman Tiga or Ultraman taro. I'm Kaijo that come from the hell deep inside in Pacific Ocean.


my name is Jeager. I'm not Transformers yang boleh bertukar menjadi kereta atau lori. it's me myself. I'm also not Power Rangers. I'm purely design to fight that monsters or his name is Kaiju.

bagi aku, Pacific Rim ni sangat bagus la. maybe too much CGI but who cares, selagi cerita ni best, jalan cerita dia menarik, aku sanggup je tonton dekat panggung. tapi kat penghujung cerita ni, story dia agak bangang sikit dan aku tak dapat nak compute sangat apa yang cerita ni buat! hahahahahahahahaaha. aku terasa macam dunia kartun la pulak. over pulak CGI kau. tapi secara totalnya, cerita ni memang worth to watch. tak rugi pun tengok. :) tak rugi juga kalau nak download. serius best!

this is the trailer of Pacific Rim.



tapi jangan tersilap Pacific Rim dengan Atlantic Rim. aku hari tu try la usha nak tengok Atlantic Rim, one word, aca dumb story from somewhere. hahahahahahaha. cerita tu sumpah hambar and yes, cerita tu baru la macam Power Rangers betul.


seems horror =.=' kbai. buat sesiapa yang belum tengok Pacific Rim, pergi la tengok dekat wayang, memang berbaloi baloi. nak bawak family and cousin and friend pun sangat digalakkan sebab cerita ni tak berat. cerita ni straight forward dan tak perlu fikir dengan banyak.

till we meet again. babai :) happy iftar and fasting

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...