Isnin, 29 Julai 2013

Monsters University :)

assalamualaikum dan selamat petang.

Monster University!!! cerita ni macam da lapuk sangat la pulak kan untuk aku update. aku rasa kat semua cinema seluruh Malaysia da takde cerita ni except dekat Mid valley Megamall. kat Mid tu, macam-macam cerita ada, even Man of Steel pun ada lagi.

orang kata Monster University ni tak best. ada yang kata bosan la itu la ini la. tapi bagi aku Monster University tak la bosan!! sangat best okay!!! Monster University ni ialah sambungan cerita kepada Monster Inc yang keluar kat panggung pada tahun 2001. Monster Inc ni dulu sangat legend kot. antara sebab aku nak tengok Monster University ni sebab Monster Inc la jugak. aku membesar dengan mengenal cerita Monster Inc. dan Monster University memang tak pernah mengecewakan aku.


orang cakap, ramai la cakap yang Monster University ni tak best. tapi bagi aku, okay je jalan cerita Monster University. maybe the storyline macam da boleh jangka tapi still best. still gelak macam cibai setiap kali tengok cerita ni. aku tengok cerita ni dekat Mid. all alone by myself and sangat hambar! hahahaha. kesian gila tengok wayang sorang-sorang. kat dalam wayang pun takde orang. gila sob sobing tapi tu la, aku gelak barbie kuat punya dalam wayang bila tengok Monster University. that is what we call, RELEASE TENSION. :)


watak cerita ni ialah Mike, yang mata satu and Sulley, si resaksa besar ada tompok pink. aku ni memang pemalas nokharom nak cerita pasal sinopsis. sebab tu la aku letak trailer. selamat menonton Trailer. :) aku tak tahu la, perasaan aku je kot atau entah macam mana, akhir-akhir ni banyak betul watak cerita yang ada mata satu. Mike - Monster University and also The Minion - Despicable Me 2. tak la cakap yang aku ni obses terhadap Iluminati ke apa ke, I dont give a fuck about them but all those eyes, you know, it is Dajjal right. somehow, ye, somehow, pembuat cerita-cerita ni da macam meletakkan mata satu as a pasaran market diorang. macam nak memperkenalkan kepada dunia. hehe. tu je la yang aku nak cakap.

Monster University sangat best! thumbs up! worth to watch!! dan juga sangat sesuai untuk ditonton bersama keluarga! serta kanak-kanak juga :) buat sesiapa yang belum tengok lagi, pergi la tengok by download ke apa ke. it is really worth :)

okay, till we meet again. :') babai


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...