Sabtu, 7 Julai 2012

Segmen Bloglist HafizHafizol Bukan Sekadar Rupa

assalamualaikum wbt dan selamat pagi buat semua.

Bukan Sekadar Rupa

seems like this Hafiz Hafizol ataupun Jojo ada buat Segmen. for those who are interested and wanna join it, feel free to click this link.

@Segmen

sekarang aku dah malas sangat nak amik tahu pasal belog. takde mood. ==' so, here we go. Hafiz Hafizol ada tanya soalan,

macam mana aku jana trafik blog aku?

aku jana trafik blog aku dengan menggunakan medium seperti facebook dan juga twitter. lepas update entry dekat blog, dengan kadar yang tidak tahu malu, aku letak la link pada facebook dan juga twitter untuk tatapan semua orang.

muahaha.

kalau nak lagi best, aku siap tag kengkawan aku dan paksa diorang baca! baru la cool weh!

itu je kot. kalau dulu, rajin la jugak aku blogwalking pada setiap blog dan mengharapkan blogger tersebut datang balik. tetapi disebabkan aku ni kurang sabar apabila sesuatu blog itu LEMBAB DISEBABKAN BANYAK WIDGET dan aku terus menyampah sambil berkata,

okbai. blog kau loser. malas aku nak datang singgah

maka aktiviti seperti itu sudah lama berkubur. tapi memang betul kan, ada sesetengah blog tu memang berat gilos sampai aku rasa nak baling laptop kat dinding bilik je. kursor galak aneh , lepas tu lip lap sana sini. gila annoying.

kalau dulu, ada jugak la aku share link dekat grup-grup blog pada facebook. tapi sekarang dah malas.

weh korang! jangan lupa join okay this segmen. Hafiz Hafizol tu blogger retis kot. siapa yang tak join memang rugi la. haha. aku join ni pun sebab nak traffik tinggi. kah kah kah. okbai.

till then.

0332
7 Julai 2012
Klang
by @TheodoreNazrul




1 ulasan:

Hafiz Hafizol berkata...

Haha.. retis la sangat . tenx join weyh terharu aku.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...