Khamis, 5 Julai 2012

boleh order petronas gas!!!!!!!!! ada nombor baru. oo yeah!!!

assalamualaikum wbt dan selamat petang buat semua.


aku baru tahu yang petronas ada buat delivery sampai ke rumah untuk hantar tong gas. haha. tak ke sikit punya cool tu weh.

dengan tagline Mesra Points, Safety Checks, Trained Personnel memang bagus la kalau orang-orang petronas ni sendiri yang hantarkan tong gas ke rumah. dah tak payah dah nak call orang kedai mamak sambil terpekik-pekik,

"hey mamak! hantarkan tong gas kat rumah saya!!"

untuk berasa kagum dengan kadar pantas dan kalau malas nak suruh orang mamak hantarkan tong gas ke rumah korang-korang sekalian, apa yang perlu korang buat ialah menelefon ke

1-300-888-427

dan selepas itu silalah merasai pengalaman hebat bersama Petronas! ooo yeah!

buat sesiapa yang nak tahu DEALER of GAS PETRONAS yang paling hampir dengan kawasan perumahan anda, korang semua boleh klik link kat bawah ini

@DEALER

nanti dia akan keluar macam kat bawah ni.



korang boleh klik macam yang aku mensi dalam gambar dekat atas tu. tehee! bagus la kalau semua dah buat delivery macam ni. tak ke memang dah menuju ke zaman abad yang lebih maju itu. 

aku ingat McD je yang boleh buat macam ni. petronas pun sama! sekarang aku tinggal KFC je buat macam ni. haha

untuk maklumat lanjut mengenai Petronas yang mesra alam, boleh klik link kat bawah ini.


till then from me. 

1400
5 Julai 2012
Klang

buat sesiapa yang rasa dia bukan seorang blogger, tetapi terasa nak share apa-apa. boleh hantar entry pada 

de_twins93@yahoo.com

nanti aku update dekat belog ni. sila sertakan sekali tempat tinggal.  bukan blogger pun boleh juga :) 

















2 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...