Sabtu, 16 Jun 2012

Menjadi seorang Nuffnang sangat best!!!!!!!!!

assalamualaikum wbt dan selamat petang buat semua. or maybe selamat malam? eh?

be a nuffnanger sangat best bagi aku. boleh join banyak aktiviti. do a lot of fun activities. sejak aku join Nuffnang awal tahun ni, tak la banyak sangat pun aktiviti yang aku terlibat tetapi Nuffnang memang ada bagi dan menawarkan aktiviti-aktiviti yang luar biasa.

contohnya. *kalau tak nampak, boleh klik untuk tumbesaran! aku rasa baik korang Klik kalau nak rasa jelly. haha*


Enviromental and Global Warming Issue.


LG Party.


meet with Robbie Fowler, bekas pemain bola sepak Liverpool.


Awana International Bird Race 2012.

dan banyak la lagi actually. aku bukannya dapat pergi semua pun. hanya orang-orang yang bertuah sahaja akan dapat pergi all those event. aku pernah menjadi orang bertuah tersebut. tehee!

aku terlepas 2 event dengan Nuffnang which is Charity event plus Men In Black at Genting and the latest one is aku tak dapat pergi ke Genting Ahad dan Isnin ni untuk jumpa Robbie Fowler. sob3x. *kesat mata*

kalau untuk pre screening pulak, aku dah pernah pergi


The Devil Inside.


The Lorax


and Madagascar 3.

bagi aku best la dapat join Premiere Screening ni sebab korang dapat tengok tayangan awal daripada orang lain. korang macam menjadi, orang pertama kat Malaysia la yang tengok movie tu. heh. syiokk. da la free noks! siapa yang tak suka. 

tapi ada je Premiere Screening yang terlepas tengok sebab test. ye la, aku ni kan student. heh. Contohnya Premiere Screening The Vow dan juga Premiere Screening The Avengers. sedih kan tak dapat tengok? :(

sejak bergelar blogger yang aktif baru-baru ini juga, aku pernah makan malam dengan Ahmad Idham dalam satu majlis kecil bersama beberapa orang yang lain. eksited kot!! ada berbelas orang je masa tu. heh.

buat sesiapa yang nak daftar dengan Nuffnang, boleh klik sini,


aku ni dah kira terlambat la daftar dengan Nuffnang. yang tolong daftarkan pun, kawan aku sebab setiap kali aku nak daftar kat nuffnang, mesti error. sadis gila. tapi bila orang lain daftar, okay la pulak. haha. aku memang tangan hantu. aku rasa ramai je yang dah daftar kan? tapi, buat blogger yang belum daftar, korang daftar la. 

memang best kot!!! contohnya macam sekarang, Nuffnang sedang tawarkan tiket Premiere Screening movie Brave. kalau korang nak, korang kena la daftar dengan Nuffnang dulu. heh.

aku rasa aku ni menyedihkan kot! haha. baru awal tahun ni daftar dengan Nuffnang. sob sobing sangat. T_T maka telah terlepas la banak aktiviti-aktiviti bersama Nuffnang. heh. :( tapi lepas ni, aku akan cuba join semua aktiviti diorang. tehee!

k guys. till then. babai! 

0103
Klang,















3 ulasan:

AZRI berkata...

still, tak dapat peluang untuk join event Nuffnang.. sedih kot

Unknown berkata...

huhu.. best wehhh.. baru terasa seronok berblogging

Elia Si Jejariruncing berkata...

waa.. aktifnya.. sy pn br nak start join events by Nuffnang ni. nnti bole la kita jumpa plak ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...