Rabu, 30 Mei 2012

selesema punya pasal

assalamualaikum wbt dan selamat petang buat semua.

disebabkan hidung aku merah macam badut sarkas dan juga berair macam paya bakau, maka aku memutuskan diri sendiri sebagai tidak sihat dan tidak mampu hendak menulis entry sepanjang 49.27273 km.

kalau la aku boleh cabut hidung aku ni dan buat pemeriksaan rapi (nak cek apa yang tak kena dengan hidung!), sudah lama aku buat dengan sepantas kilat. tapi kekdahnya semestilah aku tidak mampu nak cabut hidung. for sure la aku tak mampu nak bernafas.

aku just berharap, this hidung merah dan menarik nafas sambil terasa lekit hingus dalam hidung mampu hilang dengan kadar segera.

kalau dah batuk pun, dah membuatkan aku geli geliman sebab ada kelikatan aneh dalan hidung, please just imagine je la macam mana aku hadapi hidup aku buat beberapa hari ini. *rolling eyes*

*gosok-gosok hidung lagi*

0.o

hidung aku dah makin merah. T_T

sekian, tamat entry pada hari ini dengan hingus jatuh meleleh ke seluar aku. haha. *just kidding*

the end.

babai semua!! please doakan aku sihat. ya, aku tahu semua ni ujian daripada Allah. dan kalau korang doakan aku pun, korang dapat pahala jugak kan? :) peace.

thanks korang sebab doakan aku.




1 ulasan:

Unknown berkata...

get well soon yee nazrul..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...