Isnin, 7 Mei 2012

melompat tanda gembira

assalamualaikum wbt dan selamat petang buat semua.

so, here we go. done asasi dan holiday bermula selama 4 bulan. a tonne of work that I can really do. *really la sangat kan Nazrul? haha*

nak cerita pasal aktiviti habis asasi ni memang banyak la kan? haha, so, kalau nak baca, boleh je baca. mana tahu boleh mendatangkan manfaat. kalau tak nak baca pun takpe. boleh je skrol dan skrol dan skrol dan skrol gambar serta enjoy the pictures dari seorang amartur. * gizzuew!*

dan cerita bermula dengan melompat-lompat pelbagai gaya tanda bebas daripada asasi. heh. kekdahnya gaya kau cakap Nazrul, dah macam bebas dari penjara Guatemala. psiko sangat.




ni aku and Sarania. Sarania pelik dengan gaya aku lompat.'

" how aaa Nazrul. you can jump like that. your body so flexible? how come aaa?"

and I was like =.='

haha. btw, I love jump-photo-session. it is really coolio.somehow. haha. nak lompat punya tergelak bagai macam apa je. okay, next picture!!



ada orang cakap,

"kita lompat tanda kita bebas."

eh? haha. betul ke macam tu. #okbai. actually, ayat tu aku reka sendiri je. bwahaha.Asasi is done. so, signifikan kepada asasi itu sudah tamat adalah dengan melompat. melompat bagaikan katak yang terbang bebas di udara. heh. eh tak. melompat bagaikan katak yang baru terlepas dari expreiment dekat lab.

memang katak pandai melompat la kan Nazrul.

oh lupa nak cakap, ahli dalam gambar di atas ialah, dari kiri is Asfaezzah. next is aku sendiri which is the indian girls cakap aku looks sangat coolio. * i know peeps! thankzz aaa!!* next with the kepala senget is Sarania. and the last one is Kunambiga. eh jap, panggil Biga pun boleh. LOL~~



and the last photo of this entry is goin to this photo. and yesza!! aku bagaikan seorang remaja yang AAHHH!!!! puas sungguh dapat pose macam tu. haha.

yang budak lelaki belah kanan aku ialah Hanafi. the wannabe Doctor one fine day. InsyaAllah. actually, banyak lagi gambar yang cun, tapi kawan aku dengan kelajuan kura2 galapagos itu tidak meng-upload-nya lagi ke facebook.

memang kerja aku la kan nak cakap kat dia,,

" cik ezah, sila upload gambar dengan pantas dan hebat macam Black Widow."

tiver je nama black widow keluar. motif? memang takde. aku rasa tu je kot. till then. jumpa kat next entry!! babai.

kave down.

0014
7 MAY 2012.

#twitter
@IncheVampire

lets twittering peeps!!!!!!!!!!!!!










2 ulasan:

Unknown berkata...

4 bulan cuti mmg syok kan

Unknown berkata...

hamboi lompat sakan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...