Sabtu, 5 Mei 2012

Done Asasi

assalamualaikum wbt dan selamat petang buat semua.

kertas terakhir untuk aku hari ini ialah Organic Chemistry. alhamdulillah. it done very well walaupun aku macam dah muka selenga je masa belajar pasal Organic Chemistry. tapi, sampai sekarang aku buta nak namakan Amine dan juga Amide. heh.

kertas terakhir tadi, aku berharap, aku boleh mendapat A. amin. aku akan balik ke rumah tercinta dan tidak akan pandang UPM untuk jangka masa yang lama. haha. kedahnya begitu Nazrul. padahal akan datang ke UPM semula pada 15 Mei 2012 untuk sesi orientasi batch 8. gizzuew~ I dapat junior uollss. *mungkin tak perlu nak begitu kot Nazrul*

after asasi, as what yang aku expect, aku akan menjadi tutor. hopefully, I can be a better tutor nect time. amin. after Asasi ni jugak, InsyaAllah, aku akan ke Genting Highland 10,11 Mei 2012. hopefully, this whole vacation can rest my mind.

haha. sangat weh!!!

kau tahu tak sekarang ni dah macam mengantuk gila sebab tak cukup tidur. dalam masa beberapa jam lagi ada gotong royong yang akan diadakan oleh Pusat Asasi. nampak gayanya memang aku tak pergi la! haha. tidur pun tak lagi.

gigih melayah late night movie bersama rakan-rakan. :) lepas tu layan Galaxy Life macam apa je. heh.

apa2 pun, this upcoming picture is my appreciation to Asasi's Life.

to dearest Asasi, I will miss you. a lot. ;)



too A lot. with a lot of love. nak tulis surat untuk asasi.

kehadapan Asasi tercinta.


terima kasih kerana menerima aku sebagai pelajar batch yang ke 7. walaupun result aku memang hambar gila, tak bagus dan apa2 je la, aku berharap, kau akan dapat maafkan aku. heh. aku nak mintak maaf sebab pernah pecahkan barang lab. *bravo Nazrul!*


dan buat perkara yang pelik semasa membuat experiment dekat lab.


dear Asasi, 


kau telah mengajar aku erti nak tinggal dekat asrama. mengajar aku erti pointer. mengajar aku nak involve lebih banyak aktiviti. mengajar aku menjadi lebih matang. menagajar aku macam mana nak berbual dengan lebih sopan, baik dan sebagainya.


yes, Asasi. walaupun kau hanya sebuah bangunan ataupun memori dan sebagainya, kau akan tetap di hatiku. but seriously people, kau orang semua tak akan menyesal masuk Pusat Asasi Sains Pertanian, UPM.


Asasi, you are the best!!!!!!!!!!!!!


only that from me, thank you.


till then, goodnyte. ;)

2 ulasan:

Unknown berkata...

bolehlah ko rehat kejap ye

Syaza berkata...

Nak menyibuk jap. 15 may budak tu pergi UPM. Dia masuk ASPER. Hehe. Kbaii.'(:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...