Selasa, 1 Mei 2012

Bedtime Story

assalamualaikum wbt dan selamat petang buat semua

first time hidup kat asrama. and first time jugak aku buat bedtime story. bedtime story dengan kengkawan bagai. jadah sebelum ni aku nak bedtime story kat rumah. takkan la nak buat bedtime story dengan kakak2 aku. memang tak la kan. haha

so, here we go. ahli bedtime story disertai oleh aku sendiri iaitu Nazrul. aku cerita tentang Kem Pengawas yang diakhiri dengan TRAGEDI RASUK DAN PEREMPUAN ITU BERSILAT-SILAT.  diikuti oleh Haidhar dengan cerita tentang BUDAK PEREMPUAN MATI KENA RASUK DI SERDANG. seterusnya, cerita disambung oleh Jak, dengan story beliau MCKK DAN KISAH HANTU JEPUN.

heh. kekdahnya semalam semua cerita bedtime story berkenaan dengan HANTU. yes. hantu is the main story of last night. padahal esoknya ada paper agric yang sangat susah itu. heh. kawan aku, Fattah siap takut lalu dia dengan kadar kelajuan cahaya telah amik earfon dan tidur.

haha. but seriously Fattah. seriously????? 

sangat tak sangka, Fattah si budak silat dan pada pandangan aku, seorang yang nampak gagah *gitu!* amat2 takut kepada cerita hantu. 

haha. semalam agak angker la jugak dengan those hantu story. gila tak gila. cerita pasal hantu around 2 ke 3 pagi dengan nada yang memang macam taik pun ada jugak. haha. but, actually, tu la pertama kali aku buat bedtime story dengan kengkawan aku. 

akan rindu gilak2 dekat thise memory. haha. maksud aku, rindu nak buat bedtime story la. bukan rindu nak dengar cerita hantu. heh. tapi bagi aku, cerita hantu ialah THE MOST PERFECT BEDTIME STORY.

indeed. 

aku rasa tu je kot. 1 Mei 2012. there you go. Labour Day. hari cuti buat semua. dan tiada exam buat ASPERIANS. :)

have a nice day ahead and thanks for reading. kave down. 4.24 in the morning. Assalamualaikum dan selamat malam. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...