Jumaat, 27 April 2012

Final

assalamualaikum. ooo, blog dalam bentuk baru! and its sucks. =.=' argh! aku benci. mungkin sebab aku tak biasa. loser sangat. so, sekarang aku dah start final. the last one. the last battle untuk budak2 asasi sains pertanian macam aku ni. aku tak paham, apesal oraang nak pandang kerek hah kalau dengar sains pertanian. anda-anda sekalian memang loser. sains pertanian and tak semestinya aku jadi petani. such a jerk and gila tertutup pemikiran. suck~ so, as what you see, mood aku malam ni macam tak berapa nak betul sebab final tadi which is SSk 1000. it really mess up. sangat sakai okay! butthurt sangat bila jawab. and the mnore upset thing is Gee Gee dapat Pre Screening the Avengers okay malam ni. tapi malangnya, kitorang ada final SSK 1000, so, say babai to Pre Screening. what is more loser? premiere screening on today? or SSK 1000? today? or I'm suck because I can't control my feelings. pfft. tak nak cakap apa dah. nak update pun da x d mood. till then. babai. T_T sorry for the merapuness.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...