Selasa, 17 April 2012

~ me with moonlight and roses.-entri bergambar-

assalamualaikum

Ahad lepas, aku memang sakan beroutfit. haha. actually, malam ahad yang lepas ada dinner untuk budak-budak asasi. percaya atau tak, sekarang dah mingu ke 14 semester 3. ia menunjukkan bahawasanya kami akan berpisah. sob sob sob. tears drop. :(

apa-apa pun, malam tu, tema dia adalah Moonlight and Roses. so, layan gambar je la korang. heh.


ini aku punya outfit. biasa2 jak. heh. 


ni aku dengan Haiza Kah. Haiza si gadis Sabah. 


ni pulak dengan sarvini. Sarvini macam biasa, she looks hot!


dengan Helmi and Mizan. adik beradik angkat. heh. Mizan yang pakai baju hitam jadi along. Helmi yang tengah, jadi angah. aku pulak jadi bongsu. so, Helmi selalu panggil aku acik. 


aku dengan asfa. aku tak ingat , siapa entah yang amik gambar jauh gila ni! apakah itu ikan? 


para lecturer. tapi yang ni pun, ramai yang tak datang lagi.


me with Sara Nia and my lab partner, Kunambiga. Kunambiga yang sebelah kanan aku. she really amazing when answering all the lab question. tehee. i love it. ;)


aku dengan team chemistry. yesza! kitorang buat dengan sangat baik untuk presentation kimia pada keesokan harinya walaupun kepenatan menunggu! 


aku dengan Najihah si TKC.


Deco Team. yeay!! sangat best okay. 


me with roomate. c402. 


me with Pka si kambing Pink.


dengan syaz! kawan sejak orientasi. 


with the rest kuliah 4. selama 3 sem bersama. yesza. macam2 pengalaman ada. 


me with Izatul. InsyaAllah, kitorang akan sama2 masuk BSTR masa degree nanti. 


me with all the chinese girl in my class. they are sexy. a lot. hahaha


kenangan. grup orientasi. kitorang pun sangbat beruntung sebab fasi kitorang masa orientasi ialah abang zarip which is abang zarip adalah MTM kolej 13. bagus kan? hehehe.


with the kuliah 7 boys. 



and the ajk's

semuanya berlangsung dengan sangat bagus. *angguk tanda setuju* semuanya akan jadi kenangan. tis picture. akan jadi kenangan jugak. heh.

till then. got to go. babai.

assalamualaikum.

kalau siapa2 hardcore twitter, lets' tweet




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...