Rabu, 14 Mac 2012

~ cerita saya

assalamualaikum.

ini cerita saya. cerita seorang Nazrul yang tak berapa nak besar lagi. dia tak tahu bila dia boleh jadi besar. sekarang, Nazrul dah masuk alam uni yang kadang2 best dan kadang2 tak berapa best. sekarang dia dah mula busy dengan segala bagai benda sampai boleh sesakkan kepala otak dia.

kadang2 dia rasa depress sampai nak nak nangis. tapi tak nangis2 jugak. gila ke apa nak nangis. nanti orang cop sebagai anak manja. ==' kehidupan sebagai pelajar asasi kat UPM memang buat Nazrul menjadi semakin tabah. ( gittew!)

sekarang Nazrul dah malas nak update belog. dulu dia rajin sangat2. bukannya apa. tapi kemalasan dan kesesakan mula melanda.

*kekeringan idea 30 minit*


sekarang pun aku dah malas nak update belog ni. (tiver je) ni pun update belog masa tengah meeting kebajikan. perjumpaan dengan MPP dekat KPZ pun aku skip. ( gittew! haha ) tertidur la, fellas. aku pun penat sangat tadi. bangun-bangun je dah pukul 9.30 malam. padahal perjumpaan dengan MPP pukul 8.30 malam. kalau dah tertidur tu memang babai je la jawabnya.

sekarang pun aku nak ucap babai. goodnyte semua. lab Bio tak siap lagi. entah pasal apa entah lab aku esok. yang aku ingat pasal CHI.. <-- what's that?? apa yang aku tahu, CHI = tenaga dalaman. blurp. =='

fenin. selamat malam semua., :) thanks for reading entry aneh ini.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...