Jumaat, 3 Februari 2012

~ apakah nama makhluk ini?

assalamualaikum dan salam kimia buat semua.

hari ni kita main teka teki sikit.


untuk sem 3 ni, aku belajar organic chemistry dengan seorang dr. yang cool. nama dia dr.asmah. aku rasa dia seorang yang coolio dan gempak sebab tiap2 kali sebelum belajar dia akan bacakan hadith dan doa untuk korang.

tapi kata kak meema, dia seorang yang garang. ==' membuatkan aku takut jugak. haha. kak meema memang suka bagi orang takut!

haaa! apa kata korang namakan benda pelik dekat atas tu! boleh? boleh? ke tak boleh?

nama dia ialah........


jeng, jeng jeng.

























3-ethyl-1,1,2,2-tetramethylcyclopentane.

 tu je pembelajaran untuk malam ni. nak tidur dulu. night. 

assalamualaikum.

2 ulasan:

hafiz hafizol berkata...

motif??? haha

Zinedine Zaiddin berkata...

nmpak cam unta panjat bukit.

lol

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...