Selasa, 13 Disember 2011

~ kepada awak-awak semua. ya! awak-awak semua.

assamualaikum.


alhamdulillah. memang bersyukur sangat-sangat sebab commercial break untuk BI dah siap akhirnya.aku jamin, video tu memang terbaik. sangat suka dan akan upload video itu ke youtube! mungkin terbaik bagi aku dengan kengkawan aku je la kot.


ini hanya hasil warga amatur, jadi jangan la kau orang semua gelakkan bila dah tonton ya! heh. dalam masa beberapa jam lagi,Recycle Week untuk Kolej 13, UPM akan bermula dan aku sebagai AJK Publisiti, pfft, memang penat la wei!


tapi nasib baik banner untuk Recycle Week dah siap. tu pun baru siap. mula warna jam 10.30 malam tadi dan baru siap jam 1.30 pagi. penat? ya! memang memenatkan dan meletihkan sendi tulang saya. tapi nasib baiklah aku sempat habiskan bab Respiratory System dari Nota Biology itu sebelum turun untuk mewarna!


tehee, walaupun terlibat dengan aktiviti kolej, pelajaran jangan ditinggalkan ye pembaca-pembaca sekalian! untuk gambar, aku akan upload esok kot. mata aku dah gatal-gatal. mula menunjukkan simptom-simptom perlu tidur dan bantal sudah memanggil namaku. 


oh! lupa pulak. untuk video commercial break , aku akan letakkan di blog dalam jangka masa terdekat. aku memang perlukan komen-komen anda sekalian. heh. okay, gtg. nak tidur dulu. babai! sweet dream semua. May Allah bless us. 


kave down
0245,tuesday


kalau suka, boleh tekan button like dan button share. thanks!

2 ulasan:

Kak Long berkata...

commercial break = komersial putus



huaarrrghahahaha... saje komen takde motif. ampukan kami penunggu guaa

Nazrul Ashraff berkata...

@ceri ~ haha., macam putus fius sudah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...