Rabu, 21 Disember 2011

~ doakan saya dan kawan-kawan.

assalamualaikum.

dalam entry ni, aku tak mintak banyak pun. cuma mintak korang doakan aku dengan kengkawan hadapi final semester 2 Asasi Sains Pertanian dengan jayanya. final akan berlangsung pada 29 Disember 2011 sehingga 5 Januari 2012. secara jujurnya, makin dekat dengan final, makin lesu badan kitorang. dah tak mampu nak tanggung. serius dan tak main-main punya.

tapi disebabkan ini ilmu Allah yang perlu kami cari, maka kami gagahkan juga untuk berjaga tiap-tiap malam dan belajar dengan penuh ikhlas dan tekun. eceh wah, ayat aku! bukan kemain. heh. tapi, itu yang spontan tibojah keluar dari minda aku.

terus je la aku menaip dengan jayanya. heh. hope Allah bless us always.


kawan aku cakap gambar ni scary! haha. memang dah macam pontianak! heh. gtg. have a nice day ahead. thanks for reading. jangan lupa doakan untuk kami!! kami ingin sekali dean list 3.75 itu! heh. babai!

kalau suka, sila tekan button share dan button like. terima kasih!

4 ulasan:

FR berkata...

gigi tu yg mahal , hahaa
betul la mcm pontianak

ok all the est utk korang ye :>

Unknown berkata...

Goodluck!! :)

Nazrul Ashraff berkata...

@raihana ~ pontianak di siang hari. haha.

Nazrul Ashraff berkata...

@ain ~ thanks ain!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...