Sabtu, 5 November 2011

~ selamat hari raya aidiladha!!!

assalamualaikum.


hello~~ hai korang! dah lama aku tak update blog kan? bukan sebab aku busy tapi sebab entah kenapa aku tak boleh sign in blog aku. that's what we call sadis tahap tak boleh cakap. esok dah nak raya. yeay!


esok lembu-lembu akan ditumbangkan dan dapatlah aku bersantap. eceh wah. sebenarnya aku tak berapa suka pun lembu-lembu dan sup-sup lembu yang bakal terhidang. 



mooo!! haha. dekat twitter sekarang tengah hangat dengan #KalauLembuAdaTwitter


aku tahu je jenis-jenis lembu ni sebab aku kan budak Asasi Sains Pertanian. eceh wah. tapi tu masa semester 1 la. sekarang dah semester 2, aku dah lupa segala jenis lembu. apa je ea? sahiwal? fresien? dairy milk. okay, dan seterusnya saya sudah lupa.
apa-apa pun, kepada korang-korang yang beragama islam.. esok, jom ramai-ramai kita terjah masjid atau surau untuk solat sunat aidiladha! :)


from me, Nazrul. selamat hari raya semua.

lokasi gambar : somewhere di UPM yang cun melecun :)

p/s
sorry, tak tahu ni entry pasal lembu atau pasal aku atau pasal aku dah lama tak update blog. babai!

2 ulasan:

nina berkata...

selamat hari raya aidiladha! :D

Nazrul Ashraff berkata...

selamat hari raya!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...