Selasa, 1 November 2011

~ Felda Mengkuang, Triang.

assalamualaikum.


suasana dekat felda mengkuang totally syiok! layan gambar je la ea. aku sebenarnya pergi program anak angkat dekat sana. 



ni emak angkat aku. nama dia Masitah. sangat pemes la jugak kat felda tu sebab perangai gila-gila. seorang IKS yang berjaya sebagai pembuat bahulu. eceh wah, 


ni pulak, kat sekolah SK Triang. amik gambar dengan bebudak yang comel gitu.


ni pulak banner yang gigih bebudak kolej 13 buat.


ni pulak aku dengan Merd. pasangan aku untuk Science Camp. kitorang buat Model Gunung Berapi.


gempak tak???


adik beradik angkat aku. acik, angah, along. eceh wah. bwhaha


budak2 yang gigih & suka amik gambar


family angkat aku!! kak wawa yang belah kanan tu, umur dia 24 tahun. dia ada saloon sendiri. bang chik masa ni takde la pulak. 


gambar sebelum berpisah. aku malas nak upload banyak2 gambar. malas! dan takut nanti blog aku yang sengal ni jadi lembam & makin bertambah sengal.

sekarang aku malas nak online. nak tumpukan kepada pelajaran aku je. okbai


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...