Khamis, 27 Oktober 2011

~ malas.

assalamualaikum.


sekarang aku malas sangat nak taip entry. mungkin kekangan masa membuat aku menjadi begitu. aku sekarang tengah sibuk dengan Training of Trainers untuk Science Camp di Pahang.


tugas aku buat Volcano. heh. masa training memang menjadi. tapi mintak2 masa hari kejadian, the volcano is kebaboom! i hope it will be like that. 



aku memang pemalas. yang ni memang aku tak deny. aku lagi suka tidur kalau dah ngantuk sangat daripada buat2 rajin tunjuk sikap baik. tapi, in certain situation, kita kena tengok jugak la. if depan orang2 tua, aku memang suka tunjuk baik dan memaniskan muka agar dapat duit raya banyak sikit. 

bwahaha

gila mata duitan.

disebabkan aku malas, maka aku nak stop this entry sampai sini je. blogwalking pun dah lama tak buat. malas la! aisy. nak tidur. tidur, tidur, goodnyte. 



2 ulasan:

mocha~ berkata...

sejak da besar ni..buat baik depan org tua pun xdapat duit raya dah..


T.T

Nazrul Ashraff berkata...

@mocha ~ haha// kesian

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...