Ahad, 23 Oktober 2011

~ angry bird capai kata sepakat untuk berdamai dengan babi. end of angry birds game.

assalamualaikum.


sepanjang aku hidup, aku memang la suka sangat main angry bird. aku rasa semua orang suka main angry bird. kan???





aku selalu rasa yang warna putih tu paling loooser. boo! dan ada jugak watak babi dari pihak lawan yang suka sangat curi telur burung2 ini.





aku rasa babi ni pun, memang dah macam muka penyangak. bwahaha. sepanjang aku membesar, banyak jugak aku dengar ura2 pasal angry bird.


:: angry bird dimainkan di dunia nyata. *ohsem!*


:: angry bird akan difilemkan. *wtf!!*


dan terbaru, apa yang aku dengar, game angry bird akan & bakal dilupuskan sebab burung2 sekalian telah capai kata putus untuk berdamai dengan babi2 sekalian.


apa2 pun, just watch this video.




video ni tak lah tunjuk benda2 entah apa2. sebab aku rasa teaser untuk angry bird film lagi pelik!! ==' aku pernah beli baju angry bird dekat downtown, dan ianya tiiiibo je makin kecik. dah tak muat untuk aku. haha. aku makin gemuk or aku dah membesar???


apa2 pun, this video sangat kelakar and yeah! majulah burung2 sekalian untuk dunia telur anda2 sekalian. ok, gtg. babai!



8 ulasan:

Miss Butterfly berkata...

majulah burung untuk mengeluarkan telur. kehkehkeh =___=''

Taufiq Tiramisu berkata...

tak abeh lagi la. hahaha. mana kau nak tinggal monyet yang dia kena lawan dalam angry birds rio tu?hehe

New Entry : Apa Itu Dofollow, Nofollow Dan Kepentingannya

DanieL AdiE berkata...

hahaha..angry bird!

x pernah main..hehe

Nalisa Syahira berkata...

sekarang dah takde mood nak main angry bird ni , Cehh , HAHA

Nazrul Ashraff berkata...

@eyda ~ haha.. harus!

Nazrul Ashraff berkata...

@taufiq !~ haha. aku bukan addicted pun.

Nazrul Ashraff berkata...

@daniel ~ u should try la.

Nazrul Ashraff berkata...

@nalisa ~ eceh wah,. bajet gittew.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...