Selasa, 30 Ogos 2011

~ zaman awal berblog.

assalamualaikum.


tadi aku godek2 blog aku. tengok entry2 lama. haa~ semuanya sangat bersejarah. entry aku yang dolu2 sangat panjang and macam novel oo. haha. kau mampu? aku rasa macam buat cerpen pendek dalam satu entry. jadi tak payah la aku nak terangkan kepada kau, kau,kau betapa pendeknya entry aku pada zaman dinasour. bwahaha





abaikan kepada salah ejaan ke apa ke sebab tu kelemahan aku. haha.


okay, cukup gelak terbahak-bahak. tapi frankly speaking, tetiba aku rindu nak buat entry macam dolu2. maksud aku, bukan buat entry panjang menjela sampaikan orang yang baca pun akan rasa nak muntah hijau. entry aku yang zaman dinasour tu sangat sempoi dan tidak mengkut tatabahasa yang sopan. 


lepas tu, gambar pun punya la banyak aku tepek macam cari pelanggan. haha. just kiddin je kay. apa yang aku perasan. entry2 aku makin kurang gambar and semakin banyak lukisan yang aku lukis. okay fine! lukisan aku hodoh gila macam lembu tak cukup sifat.


semangat nak melukis sebab khusyuk baca blog Heidi dengan Aesya. 


siapa tak pernah baca blog dorang memang la kuno.



okay, just kidding~ heh. tapi kan, siapa yang tak pernah baca blog vampire lagi la kg dot! haha. again ( rolling eyes ) my mistake. abaikan kebengongan aku di pagi hari raya. heh.


aku sebenarnya da blur nak tulis apa. =,=' and tak tahu nak buat penutup entry macam ni. err, senang kata, aku cakap macam ni je la.




okay, err. yang part darah tu mungkin takde kena mengena. =,='

okbai. selamat tidur semua. 




sangat dialu-alukan klik link di atas. :)

p/s
dorang dah jadi feveret bloglist. my feveret actually. heh. aku sebenarnya kena baca buku, nak final tuesday next week. #okbai


4 ulasan:

Unknown berkata...

hahaha.. sempat ye ko pagi2 raya ni.. selamat hari raya beb.. :)

Aesya Zealous berkata...

hohoho..selamat hari raya.. segan la awk mention blog kite..hikhikhik..

hepi blogging bro!! :D

Nazrul Ashraff berkata...

@heidi ~ raya juga untuk kau!

Nazrul Ashraff berkata...

@aesya ~ haha. tak payah nak malu sangat la ~ :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...