Sabtu, 4 Jun 2011

~ berbasikal. phew.

assalamualaikum.


tadi dengan megahnya aku naik basikal. sekali. amik kau! haha. penat gila weh! dah berapa lama aku tak naik basikal? almost 7 months macam tu la. berkarat sungguh2 abdomen, muscle, triseps, biseps, lubang perut dan segala bagai lagi.




macam ni nak angkut basikal pergi UPM? letih der, letih! tercungap-cungap nafas aku naik basikal tadi. ni baru landai. kalau hadap yang berbukit bukau macam Gunung Kinabalu tu? mahunya aku buat tarian kuda kepang sambil meraung-raung letih. okey, hiperbola gila.


malam ni aku nak siapkan lagi satu english jurnal aku. lepas tu hadap ekesperimen fizik aku, tuto kimia, latihan matematik. phew. nasib baik tu je. tapi yang kimia tu best tau! team aku ada budak JPA! haha. bak kata Eza, TERBAIK AAA! oh lagi satu! eksperimen bio! hee.



senin ni aku ada kelas bio, english and makmal bio. zzzz. 

mesti ada kelas usrah lagi ni. ok la weh, aku nak mandi dulu. chow cin cau. hehe.



8 ulasan:

senyumSOYA berkata...

hihihi...upm gk.. hihi..try nek beskal dri main camp ke k17.. tu lgy mntop..hihihi

Wild Cherry berkata...

Ble nak cite pasal orientasi? dr smlm aku tunggu

Atia_gadismelayu berkata...

cube lak try kayuh basikal dari UPM ke putrajaya.. hehehehee..

Nazrul Ashraff berkata...

@soya ~ aku tak tahu la kolej 17 tu kat ne.. tapi hadap tempat fertigasi tu ke?

Nazrul Ashraff berkata...

@ecah ~ sabo la.. hee.. aku tengah cari idea nak eloberate ni..

Nazrul Ashraff berkata...

@gadis melayu ~ haha. pengsan la weh ! kah kah kah..

Orang Kampung berkata...

basikal tua ka?
ka basikal budak yg 3 roda blkg tu..
hahaha

Nazrul Ashraff berkata...

@mizi ~ basikal tua tu laju tau!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...