Rabu, 13 April 2011

~ ultimate parkour challenge.

assalamualaikum.


parkour!


kau orang tahu tak parkour tu apa? siapa tak tahu, tengok ni.


kalau malas sangat nak tengok kat sini, kau orang tengok kat youtube, taip parkour, nanti keluar la senarai panjang gedabak pasal parkour. heh.


bagi peminat parkour, kau orang boleh layan Ultimate Parkour Challenge kat 8tV malam ni pukul 11 malam. uuuu. syiok habis la weh!


last week, aku mesej The Lady.


Inche Vampire : malam ni ultimate parkour challenge. 11 malam, 8tV. jangan lupa tengok.


The Lady : menatang apa tu?


Inche Vampire : tengok je la.


************************************************


The Lady : cer tu GEMPAK la!!!!!!!!!! ada ulangan dia tak. mak aku tengok cer lain :(


Inche Vampire : entah. aku pun tak tahu. tengok la kat astro!


sila angguk kepala banyak kali. PARKOUR IS AWESOME! haha. over lak aku. kat sekolah aku ada je budak2 main benda alah ni. budak2 5t1B dengan budak 5t2. diorang selalu berlatih kat park kalau tak silap aku.


tapi aku dengar cer diorang buat parkour kat sekitar sekolah. tapi tak pernah nampak pulak =,=' teringin nak tengok depan mata. haha.


k, guys. chow dulu. mak aku dah suruh mandi.


siapa yang nak join segmen : blogger di zaman sekolah, klik sini
@segmen


siapa yang nak join contest : KAMI FOTOGENIK, klik sini
@contest


have a nice day!



2 ulasan:

nina berkata...

Parkour BEST kan? kan? kan???
:D

Nazrul Ashraff berkata...

@nina ~ sgt best!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...