Jumaat, 1 April 2011

~ "saya nak menang album DIA . . . . . Misha"

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum


heya guys! wii, aku nak join contest yang dianjurkan oleh Qarl. heh. korang tahu tak, kalau baca belog dia, macam baca mag je. so, tak payah la nak bazir duit beli mag. wakaka. :P






lagu baru Misha Omar ialah

:: berlalu
:: detik antara waktu
::kerana

lagu Misha Omar yang paling suka ::



pulangkan!!!!!!!!!

kenapa aku suka dengar lagu ni?

sebab lagu ni damai je. balada right? haha. sorry if silap sebab aku buta melodi. lagu ni agak mententeramkan jiwa la. 

more lagu ni slow and aku boleh catch up inti pati lagu tu. :)) aku pun suka je nyanyi lagu dia. haha. lagu ni memang bawak banyak meaning. 

Seharum bunga yang menggoda
Sekadar dipandang usah dipuja
Kau pasti tak percaya
Kasih ku bukan,
Untuk mu, sayang

lagu ni tak semestinya related kepada cerita Pontianak Harum Sundal Malam sahaja. it's boleh juga relatedd kepada kehidupan seharian kita :) try hayati lirik lagu dia ya :D

keunikan dia yang tak dapat aku lupa?

zaappp! terus aku ingat, masa AJL, dia suka hentak2 kaki. haha. memang terbaik la. kalau Dayang, letak tangan kat belakang *sis aku cakap, gaya itik* Misha pulak, masa perform mesti hentak2 kaki. kah kah kah.

tu dulu la. tak tahu la sekarang macam mana sebab aku dah lama tak tengok dia perform :D

done :D

so, jom la join, hadiah gempak oooo.

papai all. aku nak bersiap pergi kelas. :D


5 ulasan:

Orang Kampung berkata...

lalalala

Unknown berkata...

besz jugak lagu misha omar..

Nazrul Ashraff berkata...

@orang kampung ~ erk??

Nazrul Ashraff berkata...

@apiek ~ yapppppppp//./.best sgt!

Amanie Khairunnisa berkata...

aha rindu jugak nak tengok aksi misha hentak2 kaki atas stage =,='

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...