Jumaat, 8 April 2011

~ review belog : my life's story blog.

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.

heya guys! another entry. wakaka. yang pasal 6 word tu sila abaikan. kali ni aku nak review belog myzatul akma abdullah sebab dia tolong bagi aku jawapan untuk soalan yang aku tak tahu jawapannya. heh.

@belog review.

header


nice! penggunaan beberapa wajah dalam satu header dan pelbagai reaksi wajah yang ditunjukkan. nilai kontra berjaya dihasilkan dan pengunjung macam aku yang pertama kali datang akan tilik satu persatu gambar dekat header tu. :) *sila jangan bangga! :P* bwahaha.


shoutbox


warna suram. heh. terkutuk pulak. haha. cuba tukar warna shoutbox yang lebih garang. :D


susun atur belog.


heee. banyak iklan. bloglist tu baik naikkan ke atas and iklan tu turunkan ke bawah. bloglist ada 4. ehem, ehem. nama aku takde ke. grrr. 


susunan entry


ok, ada 3 entry dalam 1 page. mula2 ingat ada banyak entry dalam 1 page sebab panjang beriban kena scroll. =,=' tapi rupa-rupanya, entry panjang sangat. haha. takpe2. up to date with your style ok!


entry


haha, ok,ok. ada yang entry yang kelakar & ada yang entry yang serius. penggunaan pelbagai jenis entry kira worth it la jugak sebab selalunya blogger perempuan ni suka sangat post entry pasal life diorang.


hee. tak pasal kucing yang mati, pasal bf baru, tak pun handbag baru jenama Prada. 


heh.


keseluruhan. good, talented and coolio. :D


aku kasi 7 bintang! wiiii. k la, aku nak chow dulu. heh. nak siap2 mandi sebab nak tengok naruto kena wangi2. bwahaha. siapa2 yang belum join contest KAMI FOTOGENIK, boleh klik sini.


@contest


chow cin cau!
 

6 ulasan:

nina berkata...

Naruto best :D
Sekian.

Unknown berkata...

ceyt.

terima kaseh!

Kak Long berkata...

wahh.. blogger yg baik hati ni review blog rakan2 blogger.. hehe

Nazrul Ashraff berkata...

@nina ~ iyap.. sangat best!

Nazrul Ashraff berkata...

@mynameismy ~ what> hee..

Nazrul Ashraff berkata...

@ceri ~ wakakakaa.. saya baik? haha.. terima kasih.. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...