Selasa, 19 April 2011

~ nice view! nice picture! this is me and friends!

assalamualaikum.


entry di pagi hari. sah kepala aku mereng. patutnya sekarang aku tengah cari darah untuk dihisap. ok sekian. haha. tadi aku ada usha2 a few picture dari album facebook kawan aku, so, aku rasa these picture are coolio. let's see it :)



masing2 agak kesengalan dalam menunjukkan peace kepada dunia. world peace baby! hee. aku yang pakai baju merah. haha. saja je nak bagi tahu and tunjukkan kepada korang yang aku ni mereng. :P dan di tepi saya tentunya kengkawan saya yang mereng lagi aneh. hahaha.


eh! haha. jangan salah sangka ok! kami still berada di malaysia dan bukannya berada di Amazon ok!


sumpah aku tergelak tengok pic ni. haha. kelakar gila. masa ni dorang main bowling kat KP.


ceria!!!!!!!


ooooooo. posing lagi. ok, ni masa kat rumah aku. 


and another one! heh. sebenarnya kat rumah aku ada party hari jadi and diorang2 tu pulak pergi main bowling dekat KP. sob sob sob. sedih pulak tak dapat join diorang :(

tears drop. huhu. best pulak amik gambar and pose segala bagai. bwahaha.

good friend are like stars. you don't always to see them but you know they are always there.
-santiz-

siapa2 nak join segmen : blogger di zaman sekolah, klik sini
@segmen


siapa2 yang nak join contest KAMI FOTOGENIK, klik sini
@contest

ok bai!

2 ulasan:

Kicap Manis Media berkata...

alololo...comel je kwn2 dia pose..HAHAHA. oo..gi jenjalan x ajak daddy!

Nazrul Ashraff berkata...

@daddy ~ ne ada g jalan2. haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...