Jumaat, 15 April 2011

~ kisah mereka di zaman sekolah diteruskan.

assalamualaikum.


ok, update segmen pulak. bagi siapa2 yang tak tahu, aku ada buat segmen pasal blogger di zaman sekolah. ok, here it goes blogger yang seterusnya ;)


kisah si jejaka.


nama kelas


: 5 civil engineering studies


kenangan pahit.


: kena psiko dengan semua orang lepas tu nangis telefon mak T_T


picture!





more, klik here
@keyri


kisah si dara.


nama kelas 


: 5 ikhtisas, kenapa ikhtisas? tak dikaji pulak.


kenangan pahit.


: kena buli dengan ketua kelas. =,='


picture!





more klik here,
@syima

siapa2 nak join segmen : blogger di zaman sekolah, klik sini
@segmen


siapa2 yang nak join contest KAMI FOTOGENIK, klik sini
@contest

-you know you love me-

6 ulasan:

cik ziqa berkata...

syima ! grr..mycuosin class..lalalala...

The Lady & Mr Vampire berkata...

@ziqa ~ ohh..ur cousin? haha..

k e y r i berkata...

walaweee.. kejam tol ayat ko ni.. hahaha :P

The Lady & Mr Vampire berkata...

@keyri ~ haha.. ok, aku kejam. wakaka

saiful@SESTRONOVA berkata...

hah keyri kena psiko kat SMTDLM.. jgn kena psiko kat F6 dah lah ye :-)

New post: Gila-gila Sains (Bahagian 1) - Lawak Tukaran Unit!!!

Inche Vampire berkata...

@saiful ~ kesian..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...