Jumaat, 29 April 2011

~ cikgu gaduh dengan anak murid, lawan guna mental.

assalamualaikum.




heh, cikgu dengan anak murid gaduh lawan guna mental? macam mana tu? kalau sebelum ni kita dengar je anak murid BUK cikgu sana sini sampai mata lebam ataupun anak murid BUK kereta cikgu dia sampai mata kereta tu lebam dek keganasan.


tapi hari ni aku nak story sikit gaduh guna mental.


watak utama.


cikgu umur 17 tahun yang comel lagi hot ~
anak murid 10 tahun yang kejam lagi sadis ~


cerita bermula apabila anak murid itu membuat taik atau perangai semasa cikgu 17 tahun yang comel lagi lote itu terangkan pasal perpuluhan. disebabkan cikgu yang comel lagi lote itu berasa panas dan mahu menghentuk kepalanya pada kerusi mahal dibelakangnya, tetapi telah memikirkan tiada gunanya dia membuat kerja bodoh sebegitu rupa, jadi dia telah memberi soalan membunuh even tak la macam assassin mana pun. 


cikgu : buat soalan ni. 100980-99166.89 


anak murid berasa terkejut melihat soalan matematik yang gila itu. ye la, aku baru darjah 4 der.


selepas beberapa minit kemudian.


anak murid : dah siap.


cikgu tersebut mengambil buku latihan tersebut dan matanya bulat tiba2. ni memang kes nak kena baling dengan aku kat dinding. dia tak tahu, anak murid nya itu sengaja atau entah apa-apa entah , tapi jalan kerja yang ditunjukkan oleh anak murid itu sangat kecik yang kalau dilihat oleh Einstein  sekali pun pasti lelaki itu akan mengatakan bahawa Teleskop termahal USA pun tidak boleh nampak jalan kerja yang telah disiapkan.


grr, 


dan pada ketika itu juga jam menunjukkan pukul 10.10 malam, menandakan kelas pada hari itu telah habis. cerita ini juga hanya tergantung sampai di sini sahaja. the end.


based on true story. 
tempat kejadian : klang
tarikh : 29 April 2010.



siapa2 nak join segmen : blogger di zaman sekolah, klik sini
@segmen

siapa2 yang nak join contest KAMI FOTOGENIK, klik sini
@contest

ok bai!




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...