Sabtu, 2 April 2011

~ best of 6. this is my classmate :D

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


best of 6, this is my classmate. heh. ini bukan cerpen cereka or what. sebenarnya aku nak kenalkan kawan2 seperjuangan aku masa study tingkatan 4 & 5. bagi yang tak tahu, kelas aku masa Sc Stream, only ada 6 budak lelaki and 31 orang budak perempuan. 


hee, sangat dasat. ye,ye,ye. aku tahu ;D tapi kalau persaingan nak rebut top student kat dalam kelas, sekata je. baik lelaki mahupun perempuan, semua sama pandai, semua sama bijak . heh.


mari kita terjah mereka ;D


1- Ameer Ashraf Bin Suriani.



korang boleh panggil dia Ameer. and bagi yang tak tahu, dia ni Inche Vampire I, heh. aku Inche Vampire III. dia lahir bulan July. *ye ke?* haha. alamak, ameer, aku tak pasti la, gagaga. masa fiver, dia duduk kat sebelah aku kat dalam kelas. 

sangat minat Liverpool, Torres & Gerrard. juga minat MJ dan Nik Aziz. heh.yang MJ tu selalu sangat aku dengar dia nyanyi dalam kelas. haha. tapi senyap2 je la dia nyanyi. dia ni pemaaalu sangat. dulu la pemalu, sekarang dah tak malu sangat. haha. sekarang, sementara tunggu surat tawaran, dia kerja kat KFC carrefour*betul ke eja?* haha.

2- muhibbudin bin ibrahim


korang boleh panggil dia Badin. heh. sebenarnya, Badin, Ameer & aku partner lab sesama. kalau ada experiment, selalu gonjeng2 la kitorang buat. haha. experiment kitorang selalu paling cepat siap, tapi result mesti hancur. wakaka.

ayah dia dah meninggal dunia *baca al-fatihah kejap* masa form 3 dulu, dia ni mantee aku untuk program Mentor Mantee Matematik. ;) and for god sake alhamdulillah la dia dapat 7a1b masa PMR and 7a1b1c masa SPM. haha.

tak sia2 aku ajar.:) dia minat sangat2 dengan Chelsea. a really2 big fan! seorang yang pandai survive even kau campak dia kat ceruk hutan mana pun. sekarang dia  uruskan kedai runcit dia kat Johan Setia. sehari boleh dapat 10 ribu hinggit ooo!

3-muhd dhiauddin bin asmuie


korang boleh panggil dia Dyad. timbalan ketua pengawas. wakaka. penolong aku la kiranya ;D actually ni kat surau. ooh my. gambar ni memang kontroversi habisan la. salah aku sebenarnya =,=

seorang yang sangat2 pemalu. dengan perempuan lagi la pemalu and tak berani sangat buat kerja gila macam yang aku suka buat. haha. memang dia ni jadi rebutan la kat sekolah. haha. kiranya memang stok pak aji la. superb! 

dia minat sangat2 kat Petr Cech. pewitt. kalau jaga gawang memang TERBAIK la! susah nak bolos. macam Khairul Fahmi. wakakaka ;) sekarang ni dia tengah kerja jaga kantin dekat sekolah rendah. may your life succes dyad. masa habis SPM, 8 dis 2010, terus buat party kat rumah dia :D

4- mohd rahimi bin abdul hamid


korang boleh panggil dia Remy. kalau mati hidup semula pun , dia memang terbaik la. :D sangat caring la dia ni and memang boleh diharap if korang need somethin! dia suka menyanyi. haha. even aku tak suka sangat dengar suara dia, tapi layan je la sebab kelas aku suka je joget buat Medley *ke madley? goreng je la*

kalau main bola, memang dia buat teknik kayu balak la. haha. superb! BOOM! like it weh. superb je. aku tak pasti dia minat apa, tapi dia johan kawad pengakap daerah Klang la last year. tapi sayang la, last year takde pertandingan kawad sampai peringkat kebangsaan. selalu Pengakap kitorang sampai peringkat negeri. heh. benda biasa. :P

sekarang dia jaga kantin kat sekolah rendah ;)

5- sheikh abdul muhaimin bin sheikh al-hafiz

 

korang boleh panggil dia, Sheikh. budak totally speaking accent scottish la. tahap gempak badak kot! haha. dia baru masuk sekolah kitorang masa form 4 tapi kitorang boleh je create bonding. heh. 

tapi dasat weh. haha. dia ni memang banyak skandal la. :P terbagi tahu pulak. wakaka. dia layan chelsea. heh. kebanyakan kelas kitorang layan Chelsea dengan Liverpool dan kitorang amat tak suka kepada Red Devil. heh. sorry la ye kepada peminat Red Devil :P

sekarang dia kat rumah kira anggur je sama macam aku. haha. kalau aktiviti keagamaan ni, boleh je tanya dia. sure dai bagi tahu :) terbaik sheikh! hee.

hee, ok la tu. cukup untuk kali ini. aku pun dah letih menaip. asik2 berhenti sebab nak makan ais kem. haha. :) 

yum2. siapa2 yang belum join contest KAMI FOTOGENIK, boleh klik pada sidebar :D

daa ~ aku nak review belog la. belog siapa ye? hee.





9 ulasan:

Abu Zafran berkata...

nice entry about your fren..hope all of u sukses in life

jom baca nie khas utk lelaki
Bagaimana Jadikan Wanita Gembira dan Rasa Disayanggi

Shira Mary Jenn berkata...

boleh tolong kirim salam kat semua kwn awk nie tak?? hahahahah ;)

kawan yg kita ada mmg selalu yang terbaekk kan..so hargailah mereka

Nazrul Ashraff berkata...

@chegu zubir ~ thnkz 4 da wishes :)

Nazrul Ashraff berkata...

@mary ann ~ betul3 :)

miss eimanhikmah berkata...

hahahaha...teringat jugak mse sekolah saya ada 6 org lelaki saje dlm kelas sc stream! sama lah!

follow my blog at : http://nuruleimanhikmah.blogspot.com/

Bunga berkata...

hahaha..suker gambar yang dyad tu..ahhaha..

Nazrul Ashraff berkata...

@nurul eiman ~ hai!! haha..kebanyakan budak2 lelaki da pupus bila talk about sc stream..hee...

Nazrul Ashraff berkata...

@shairazi ~ haha..da bce, da bce..

Nazrul Ashraff berkata...

@bunga ~ everyone luv it! haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...