Jumaat, 4 Mac 2011

~ saya mahu blog saya di review oleh onlyzul. com

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


segmen Segmen Blog Reviews by OnlyZul


siapa yang nak join segmen blog review ni, boleh klik sini.


@segmen review belog


hee. aku suka la bila join segmen2 cam gi ni sebab kita boleh tahu pendapat orang lain tentang kita punya belog. wiii, pada pendapat kita, mestilah belog kita is the best belog ever kan. ngah3x.


takkan la aku nak cakap belog pak abu seberang kampung tu belog terbaik dari ladang. so, bila zul *betul ke nama kau zul? ha-ha. tibai je* buat review belog ni, hee, apa salahnya aku join kan. 


wiii. so, Inche Zul, silalah komen belog saya sesedap oren. takpe, takpe. kali ni mr vampire takkan marah punya kalau belog senget ni di kutuk :P


*apesal bahasa aku malam ni skema habisan?*  ni mesti bahana jadi budak baik sekarang ni. bahasa pun sopan gila asbestosis. selalunya bahasa aku rojak tahap typo guling2 la.


hee, sukup mencarut lagi meraban. oh lupa pulak, siapa yang nak join segmen : saya blogger remaja, boleh klik bawah ni *only 13-21 tahun!!!!!!*


@saya blogger remaja


p/s
nak promote segmen aku gak. mua haha. *gelak sopan :P*


done

-you know you love me-

4 ulasan:

nabiha yahya berkata...

wah2 ! abng skema nyhh . kahkahkahkah

Nazrul Ashraff berkata...

@biha ~ haha..alamak..hehe..

nabiha yahya berkata...

ktawa tak menahan dak skema nyhh . almaklum bekas ktua pengawas

Nazrul Ashraff berkata...

@biha ~ erk?? haha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...