Jumaat, 4 Mac 2011

~ makan dan makan.

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


semalam masa aku mengajar, aku goyang je makan kek krim *mantap gi-la* and lahap air sprite. and hari ni, sok sek sok sek goyang makan lengkong. ha-ha.


i love this family yang hidangkan segala bagai makanan masa aku mengajar. wiii. sangat syiok!!! and cool also. 


and sekarang aku rasa kenyang pulak. erkkk* bunyi sendawa* padahal before pergi mengajar, aku daah baham nasi and ayam percik. hua haha, of course la my sis yang belanja sebab hari ni ada pasar malam. 


now, almost 11.30 and watching kung fu panda. and another syiok story and why panda is so pure and cute? hee, and gebu also. :P


hari ni sangat mengantuk lerr and esok is saturday. menunggu miss sya mesej aku live from PLKN. actually, Miss Sya has told me that she crush on someone and just believe it la guys, ahad last week aku ajar tips2 berchenta dekat dia. 


hee, how to speak with someone that we never speak with her or him before. ngee. jenuh dia study dengan aku dari jarak jauh. dia kat Kuala Kubu Baru and aku kat Klang.


hope she's find already kat sana and balik dengan selamat. wait her stoly molly.


by

-you know you love me-

2 ulasan:

Myung Dae berkata...

Bising betol lah. HEHE. Buat aku lapar siot. =)

Nazrul Ashraff berkata...

@myung ~ kau kan perut lembu..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...