Selasa, 29 Mac 2011

~ pakai jam tangan rasa aneh.

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


heya guys! wiii, entry di malam hari. biasalah, vampire memang la terbang di malam hari and antara vampire yang berjaya di muka bumi ini ialah Robert Pattison. wakaka, ahhh sudah, aku dah mencarut.


straight to the topic, pakai jam tangan rasa aneh.


actually, dulu, tak ingat bila, tapi aku rasa msa form 1 kot. aku ada sebuah jam tangan. (betul ke sebuah?ke seutas? heh) and aku amat careless dalam memakai jam tangan ni. if not mistaken, jam tangan tu jenama puma and my sis yang beli.


aku tak pasti la jam tangan pasar malam or jam tangan dari JJ. bagi aku, 2 2 nampak sama je =,= and aku rasa, aku pakai 1 bulan or 2 bulan cam gi tu je before jam tangan tu nazak & wassalam kembali ke rahmatullah. :(


after that, aku pakai swatch pulak. and my sis belikan jugak. (aku tak suka pakai jam tangan, buat apa nak susah2 beli untuk diri sendiri) and wassalam jugak riwayat dia. tak pasti berapa lama swatch tu bertahan.


and now, this month, (baru hari ni!) aku pakai jam tangan semula! wiii. nak tengok jam tangan tu? tak payah la. wakaka. jam tangan tu aku dapat hadiah menang contest kat belog Yad'z 


and disebabkan aku tak suka pakai jam tangan, aku rasa misery la sesangat. :( tapi aku nak try jugak for this month wether it's ok or not. takde aku dengar berita lagi yang orang meninggal disebabkan pakai jam tangan.


korang wish aku luck je la yang jam tangan tu tak wassalam masa aku pakai. wakakaka :) tapi kan, aku rasa tangan aku macam kena gari je. bergesel-gesel dengan pergelangan tangan. huu. tangan aku merah dah ni. zzzz *wakaka, siapa cakap aku anak manja, aku sebat sepulu belas kali :p*


hee, k, la, chow dulu. :) 



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...