Rabu, 30 Mac 2011

~ jana katik dan kasut ajaib. asal usul katek kah?

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


ym dengan katek mengingatkan aku tentang one old book yang family aku ada. dulu aku pernah baca buku cerita tu. nama buku tu Jana Katik & Kasut Ajaib. it was a long time ago la when I read this book and I can't remember the inti pati dalam cerita tu. only yang aku tahu, Jana Katik is a smart & intelligent man. 





@katek


wakaka, it's remind me why aku tak suka dengan nama katek. tapi takde la aku bagi tahu umum yang 'heya guys, aku tak suka nama katek' wakaka, for sure la aku kena tibai dengan warga blogger. masa tu aku boleh mintak tolong dengan mamat ni. haha



@kyerull






ala, korang tahu kan pasal gaduh2 manja diorang. haha. kang tetiba je dapat surat kahwin dari diorang =,=


oookey, now jom check it out this book.


haha, make me think la. is it memang katek berasal dari sini. zzzzz

this book. haha. it was an old book la. my sis yang beli and jangan terkejut bahawasanya, terbitan pertama buku ini ialah pada tahun 1994!

naama pengarang dia, mohamed rosly. wiii. aaku rasa macam nak baca balik sebab dah tak ingat macam mana cerita ni. heh. in this book, that jana katik is a hero la. ;D

nak cari kat mana lagi ea buku ni? aku pun tak tahu if buku ni ada kat perpustakaan negara lagi ke tak. haha. memang buku ni sangat antik =,=

hahaha. k, la , chow dulu ;)

pssstt,
ada siapa2 nak pinjam ke? bagi la alamat :D

8 ulasan:

Puteri Katek berkata...

wahahahahhaa dh la mengutuk!! siap buat gosip lagi...

memang terbaek laaa...hahahahaa


baca la pastu crita apa kisahnya...wahahahaah....katik oh katik!!!

Sunah Sakura berkata...

hahahahaha! gosiiipppp!

Nazrul Ashraff berkata...

@katek ~ wakakaka..

Nazrul Ashraff berkata...

@sunah ~ wakaka..teruskan membaca after this

KyêrulL berkata...

HAHAHAHAHAHAHAHHA!! macam ada geng je lepas niE.. good job!!

Nazrul Ashraff berkata...

@kyerull ~ wakakaka

nina berkata...

weee~~

Mana nak dapat buku tu skrg yer? Tringin nak baca. Nak pinjam! nak pinjam!!

Nazrul Ashraff berkata...

@nina ~ haha.. nk pinjam? berapa bulan agaknya buku ni sampai uma nina?? haha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...