Khamis, 17 Mac 2011

~ mark zuckerberg datang kat dalam mimpi aku.

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


heya guys. entry di petang hari. hee. sebenarnya takde idea nak update and lebih kepada malas nak update belog sebenarnya. paper je la.


and baru aku teringat.


MARK ZUCKERBERG *betul ke ejaan?* datang kat dalam mimpi aku. kau orang teka dia cakap apa kat aku.


dia cakap.


facebook makin lambat and lembab. harap maaf dunia. *masa ni Mark kesat mata :P* saya harap semua orang boleh buat akaun twitter untuk menggantikan facebook.


#sekian


macam tu la mimpi aku. haha. facebook sangat lembab tahap kucing bunting. huu. tadi ada tuto from Mas. dia bagi tahu macam mana nak lajukan facebook. hee.


and my facebook dah laju sikit. tapi kalau anak buah aku yang 2 tahun tu lari, lagi laju la dari facebook.


by the way, majulah twitter untuk K.A.M.I


haha. adakah aku dah hilang akal? paper pun, aku sayang belog lebih dari twitter dan facebook. lalala.


siapa nak sep high five dengan saya sila angkat tangan 


\0/ \0/ \0/ \0/ \0/ \0/


sila lah jenguk saya di twitter. sila cari burung biru ye dalam belog ini. hee.
nanti kita tweet sampai lebam.haha.


papai.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...