Khamis, 3 Mac 2011

~ lahap kek dalam kelas.

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


hee, baru balik dari kelas and tadaa!! ha-ha. terus menghadap lappy terchenta. eh silap. menghadap lappy kakakku yang terchenta. hee, paper je la.


straight to the point. :D


tadi, masa aku kat kelas, boleh pulak aku bantai makan kek and minum air sprite. damn! ha-ha. sama je la aku macam cik epal, always baham dan terus membaham sampai kenyang. 


tapi, dah tuan rumah tempat aku mengajar aku tu bagi kek and air sprite, takkan nak tolakkan? kang nanti di katakan terlebih kenyang. wiii, rezeki jangan di tolak and bala jangan di cari. 


even masa tu perut aku tengah joget sambil hadam nasi, tapi bila kek yang gemuk tu, perut terus menggodek-godek mintak kek. oooh kek, kau memang gemuk lagi gebu. marbeles. :D 


aku tak tahu tu kek apa sebab dia buat sendiri kek tu. BUT!! thumbs up tahap membunuh la. really, really A DRESS TO KILL! 


SEDAAAAAAAP GIIIIIIILA!!!


kalah baskin robbin, erk? tu ais krim, paper je la. only aku nak mention


"nak mintak lagi boleh tak?" muka innocent habis.


kah kah kah. aku tak sedasat itu oookey. but it was awesome and coolio. lalala. oh, siapa2 yang ada twitter, klik la kat gambar burung tengah main au cak tu. wiii, boleh kita tweet,tweet sampai lebam. 



tu je nak bebel. daa. :D

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...