Rabu, 16 Mac 2011

~ klise?

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


selalu, kalau kita perkenalkan diri kita, kita akan cakap macam ni.


"nama saya Nazrul. nama awak?" 


tu kalau perkenalkan diri kepada perempuan la.


kalau lelaki.


"Nazrul, boleh panggil Ked. kau?"


gaya yang dari dulu sampai sekarang memang sama tak berubah. klise? sudah semestinya. 


tapi nanti kat PLKN, aku nak perkenalkan diri aku macam ni la.


"nama aku Ked, belog aku twins-detwin93.blogspot.com"


haha. talde motif aku bagi tahu belog aku apa. ha-ha. mesti budak tu pikir.


"pervert gi-la."


damn.


follower ke 400. sudah sampai :D which is Syima Abdul Raaif.


esok aku promote sekali follower 200, 300 & 400 which is Dmitri Lum, Ekha dan Syima!


wiii.:D


untuk cerpen Germany Got It Love, esok je la aku sambung part 5. tapi ada orang suruh aku sambung post novel. huuu. ada jugak yang suka baca novel aku. *kesat mata*


watak untuk new cerpen : My Name Is Iman Halili


@Eyka
@Nina
@Amanie *budak ni sibuk, kui3x*
@biha 


sekian. wassalam. :D

4 ulasan:

Amira Atiya berkata...

ko tulis novel ke bro? hohooh sangka aku

deeya berkata...

1st time masok cnie .. aq suke nan shoutbox ko . LOIKE ! ^^

p/s : nak novel free .. buat promo-promo ! huhu ~

Nazrul Ashraff berkata...

@amira ~ silalah sangka!! haha..

Nazrul Ashraff berkata...

@deeya ~ haha..amboi kamu..free? heh..jadi maid dulu..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...