Selasa, 8 Mac 2011

~ header percuma Myung Dae comot :P

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


heya guys! ting tong. 


MyungDAE -The Designer-  (^_^)
kenal header belog ni? nama dia myung dae *:P* and baru aku tahu yang dia tinggal kat Klang. haha. gila kentang! dia kata dia nak bagi header free, so setelah dipaksa, aku buat la entry ni. :P *again!*





dia bagi Header free. kau orang nak? kalau nak, boleh klik sini


@header free


tapi kalau nak header free kena buat entry ni, kalau tak buat, dia buat bodoh je *:p*


kenapa aku suka blog dia?


sebab dari belog dia aku boleh dapat header free :P haha.


k, sekarang masa untuk tag orang. 


@amalina athman *dia boleh tambahkan twitter untuk aku*
@nayown *semalam bezday dia*
@apek *orang panggil dia apek, aku pun panggil dia apek jugak, haha*


k, done..dadada

2 ulasan:

Unknown berkata...

adeyh. adakah namaku apek ?
aepik sudeh.

Nazrul Ashraff berkata...

haha..tidak mengetahuinya..zatyl yang mengajarku sebegitu rupa..wiii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...