Isnin, 21 Mac 2011

~ hadiah dari Izzatul Shazni dah sampai. :DD

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


wiiii, happynya :D hadiah kedua sepanjang aku berblogging dah sampai tadi. :D


hadiah pertama aku dapat daripada Ady Budika which is hadiah sagu hati je.
Ady Budika



tapi masa dapat hadiah sagu hati pun, aku happy tau! and tadi, aku dapat hadiah dari blogger, Izzatul Shazni :)


aku dapat tempat ke 3 untuk contest, capture the moment contest :D masa contest tu, aku pertaruhkan gambar ni.





wink, wink, wink. membawa kepada hadiah nombor 3.tapi aku tak sedih pun dapat nombor 3 sebab gambar nombor 1 & nombor 2 tu memang tahap superb la.



ni yang menang nombor 2, *curi kejap gambar ni :D*


ni pulak yang menang nombor 1 !!

gempak & lawa sesangat. hee. 

nama saya Shazni.


thanks to Izzatul Shazni Amram sebab pilih gambar di atas sebagai pemenang nombor 3 *kesat mata kejap* hehe.

sekarang nak tunggu hadiah dari Yad'z pulak. kui, kui, kui. :)

entry selepas ini :
rokok itu haram

berminat lebih lanjut? sila tunggu entry jam 10.45 am.

papai :D










4 ulasan:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail berkata...

waa..tahniah!! =)

Nazrul Ashraff berkata...

@miss librarian ~ thanks sis...huuu..

Tanpa Nama berkata...

hope u love it! :)

Nazrul Ashraff berkata...

@izzatul ~ suka sangat!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...