Selasa, 1 Mac 2011

~ eh? dah bulan mac ye?

p/s if wanna shoutbox. just click my picture yang sengal kat tepi tu. have a nice day. :D

assalamualaikum.


semalam 28 february 2011. and hari ni 1 mac 2011. eh? dah bulan mac rupanya. wee. aku baru perasan yang hari ni dah 1 mac. aku perasan pun bila blogwalking dekat belog Che Naz. sekarang layan lagu Never Say Never by Justin Bieber and Jaden Smith.


@che naz


ha-ha. and aku perhati dekat aku Nukilan Vampire. bulan january aku buat 88 entry and bulan february pulak aku buat 90 entry. wii. bangga kejap. :DD bulan mac ni aku nak buat beribu-ribu lemon sampai lemon pun naik hancur. zzz, paper je la. 


aku tengok kat fon aku. apa je yang aku dah list, akan terjadi dalam bulan mac. ha-ha. ecece, Mr Vampire ni. ayat bajet best je.


1-hari jadi zatyl alyaa athirah
2-miss sya balik dari PLKN terchenta
3-result spm keluar.


tu je. wiii. hari jadi siapa bulan mac? aku rasa macam nak bagi something je. kah kah kah. ada? ke takde? ke ada? siapa bezday dia bulan mac, ting tong la kat aku ye. wiii. 


tu je aku nak mencarut. daa.

2 ulasan:

lavender harum wangi berkata...

bufday aku bulan 12.. cane? >.<

Nazrul Ashraff berkata...

@lavender ~ haha..bulan 12 aku tak layan..:p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...